مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان گفت: 20 مدرسه در سطح استان در هفته گرامیداشت دولت به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش می شود.

به گزارش ندای گیلان،علی اوسط اکبری مقدم روز یکشنبه در جمع خبرنگاران آستارا گفت : امسال در هفته دولت 20 پروژه بالغ بر 102 کلاس درس و با زیربنای 11 هزار و 600 مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته و تحویل ادارات مختلف آموزش و پرورش در سطح استان می شود.
وی اضافه کرد: در مهرماه سال جاری و هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیز 46پروژه مشتمل بر 141 کلاس درس به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: پروژه های مهرماه با زیربنایی بالغ بر 12 هزار و 400 متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
اکبری مقدم در ادامه با اشاره به پنج مدرسه در حال ساخت توسط اداره کل نوسازی مدارس در شهرستان آستارا ، گفت: پروژه 12 کلاسه فاطمیه (س)آستارا با زیربنای یک هزار و 470 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال با پیشرفت 80 درصد در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه شش کلاسه دهخدا آستارا با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد ریال و با پیشرفت 30 درصد و دو پروژه یک کلاسه و دو کلاسه کوهستانی در مجموع با اعتباری بالغ دو میلیارد ریال در دست ساخت است.
وی در ادامه با تقدیر از همکاری فرماندار آستارا در راستای پیشبرد پروژه های اداره کل نوسازی مدارس در این شهرستان ، افزود: پروژه مقام سازی مدرسه شهید مسعود پی آستارا نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در دست تکمیل است.
به گفته اکبری مقدم تمامی پنج پروژه مذکور تا پایان آذرماه سال جاری در آستارا به بهره برداری می رسد.