شهردار ماسال گفت:در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 2 هکتار در ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ندای گیلان،باقر کاظمی امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه مجوز احداث 42 کلبه چوبی برای اسکان مسافران و گردشگران و دو کافی‌شاپ به مزایده گذاشته شده است، تصریح کرد: در شهریور ماه امسال سرمایه گذار این مزایده را انتخاب می‌کنیم.

وی روکش آسفالت خیابان، تعریض پیچ خطرناک منطقه «خودبچر» به مساحت 400 متر، 10متر عرض و ارتفاع 4متر با اعتباری بالغ بر 500میلیون تومان را از دیگر اقدام‌ها شهرداری ماسال برشمرد.

شهردار ماسال با بیان اینکه امسال احداث همزمان چهار پارک در دستور کار است، افزود: پارک بانوان در شهرک ولی‌عصر(عج)، پارک شنبه‌بازار روبروی شعبه نفت قدیم، پارک محله احتشامی و پارک محله فردوسی امسال احداث می‌شود.

وی از آغاز سد لاستیکی ماسال با مشارکت شهرداری این شهر خبر داد و گفت: تاکنون مقداری از اعتبار این پروژه توسط شرکت آب منطقه‌ای گیلان تامین شده است.

کاظمی افتتاح سد لاستیکی ماسال را نخستین سد گردشگری و کشاورزی در گیلان دانست و یادآور شد: سد لاستیکی مذکور در مرکز شهر ماسال واقع شده و دارای طول 600متر و 60متر عرض است.

وی احداث سد لاستیکی را یک تحول بزرگ در بخش گردشگری ذکر کرد و گفت: این سد قابلیت قایقرانی، اسکله‌های ماهیگیری، دو طرف آن مبلمان پارکی، کافی‌شاپ و رستوران سنتی را دارد.

شهردار ماسال مدت زمان بهره‌برداری از سد لاستیکی ماسال را دو ساله خواند و خاطرنشان کرد:
ایجاد سنگ‌فرش پیاده‌رو و خیابان‌ها و هدایت آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان در دستور کار و اقدام است.

کاظمی با بیان اینکه مجوز سه رستوران سنتی و احداث سورتمه برای بام سبز ماسال را دریافت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری بیش از 3 میلیارد تومان با بخش‌خصوصی انعقاد قرارداد انجام می‌دهیم.

وی کارنامه شهرداری برای مردم شهر ماسال را تا پایان سال جاری پربار خواند و متذکر شد: در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 2 هکتار در ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ماسال بودجه امسال شهرداری این شهر را 4.5 میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 70 درصد بودجه محقق شود.

وی خواستار حمایت نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در اجرای سریع پروژه‌های عمرانی برای اخذ اعتبارات ویژه استانی و ملی ذکر کرد./فارس