مهندس حسینی خاطرنشان کرد: آب از کیفیت مناسب برخوردار است و تیم جوان و کارآزموده این شرکت با نگهداری شبکه توزیع آب به روش علمی، سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت آب را تأمین می نمایند.

به گزارش ندای گیلان،رئیس پلیس راهور استان به همراه معاونین آن حوزه از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بازدید و از نزدیک شاهد روند تصفیه آب و سختی های این مجموعه بودند.

در حاشیه این بازدید سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت آبفای گیلان در حوزه آبرسانی به تشریح خدمات این شرکت پرداخت و افزود: به منظور ارتقاء خدمات آبرسانی، جمعیت برخوردار از آب شرب بهداشتی از 9/99٪ به 98/99٪ افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه بزرگ آب گیلان آب شرب 65٪ جمعیت شهری و 10 شهر استان را تأمین می نماید افزود: آب شرب از این تصفیه خانه به مخازن سراوان برای آبرسانی به شهرهای رشت ، انزلی و خمام و مخزن جانکاه برای آبرسانی به شهرهای شرقی استان پمپاژ می شود .

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اهمیت نظارت در سلامت و بهداشت آب شرب تصریح کرد: کل شبکه توزیع آب بطور مداوم پایش می گردد و کلرسنجی، شستشوی شبکه توزیع آب و نمونه برداری های میکروبی و شیمیایی برای ارتقاء سلامت و بهداشت آب انجام می شود.

مهندس حسینی همچنین خاطرنشان کرد: آب از کیفیت مناسب برخوردار است و تیم جوان و کارآزموده این شرکت با نگهداری شبکه توزیع آب به روش علمی، سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت آب را تأمین می نمایند.

وی در ادامه افزود: سامانه ارتباطات مردمی 122 آبفای گیلان در راستای دولت الکترونیک با حضور مقام عالی وزارت نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید و هدف از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات مطلوب در کوتاهترین زمان ممکن ، کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با تشکر از پلیس راهور استان در مشارکت و همکاری با مجموعه شرکت در فرهنگ سازی برای مدیریت مصرف در هفته صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری دستگاهها جامعه ای خوب و آباد داشته باشیم.

در ادامه سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اهمیت آب در آیات قرآن تصریح کرد: باتوجه به آیات مرتبط با موضوع آب در قرآن، اهمیت آن برهمگان آشکار است و موجودات بدون آب حیاتی نخواهند داشت.

وی همچنین یادآور شد: همچون گذشته مشارکت پلیس راهور در اجرای پروژه های استان بر روند اجرای آن سرعت خواهد بخشید و با همکاری و اطلاع رسانی به موقع از سوی دستگاهها ترافیک شهری نیز کنترل خواهد شد.