دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور، به قضاوت آقای البرز حاجی پور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش نداي گيلان: دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور، به قضاوت آقای البرز حاجی پور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مکان و زمان بازی
استادیوم آزادی تهران

یکشنبه ۹۴/۰۶/۲۹ ساعت ۱۸:۳۵

مصدومین و محرومین
پرسپولیس: سرخپوشان برای این بازی، لوکا ماریچ و وحید حیدریه به صورت قطعی در اختیار نخواهند داشت، از طرف دیگر وضعیت امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده نیز برای حضور در ترکیب سرخپوشان به صورت واضح مشخص نیست، این در حالی است که گفته می شود احمدزاده به احتمال زیاد به این بازی خواهد رسید، اما عالیشاه برای این دیدار استراحت خواهد کرد. پرسپولیس برای دیدار فردا محرومی ندارد.

ملوان: طبق گفته حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از بازی، ملوان برای این دیدار هیچ مصدوم و محرمی را در تیم خود ندارد.

پرسپولیس–ملوان
نبرد دو تیم پرسپولیس و ملوان، همواره در طول رقابتهای لیگ و جام حذفی، دارای جذابیتهای زیادی بوده است و این بازی را می توان در زمره نبردهای کلاسیک فوتبال ایران قرار داد.

سرخپوشان که در هفته ششم لیگ، در یک بازی غیرمنتظره و پرحاشیه، مغلوب سایپا شدند، بار دیگر بر روی لبه باریک و تیز بحران قرار گرفته اند و شایعات زیادی مبنی بر اولتیماتوم کادر مدیریتی باشگاه به برانکو شنیده می شود. شایعاتی که به نظر جدی هستند و بازی مقابل ملوان را، تبدیل به یک نبرد مرگ و زندگی برای سرمربی همیشه خونسرد سرخپوشان کرده اند.

در طرف دیگر میدان، ملوان در شرایطی مقابل تیم بحران زده پرسپولیس قرار می گیرد که با برد هفته گذشته مقابل راه آهن، از روحیه بالایی برای این دیدار حیثیتی برخوردارند.

حمید استیلی سرمربی انزلیچی ها که خودش جزو پیشکسوتان پرسپولیس است و اتفاقاً، طعم تلخ بحران و حاشیه در اردوی سرخ را، ۴ سال پیش به خوبی چشیده است، نیک می داند که بازی در برابر تیم زخم خورده پرسپولیس که به چیزی غیر از برد فکر نمی کند، آن هم در جام حذفی که نتیجه مساوی در آن معنایی ندارد، تا چه حد می تواند سخت و خطرناک باشد و همین امر، فاصله میان برد و باخت را در این بازی، تبدیل به یک مرز باریک کرده است.

بدون شک حمید استیلی تیمش را با سیستمی محتاط وارد زمین خواهد کرد و چشم به اشتباهات بازیکنان پرسپولیس که دست بر قضا در چند هفته اخیرتعدادشان زیاد هم بوه است خواهد دوخت. اما در اردوی سرخپوشان، برانکو فقط و فقط به فکر خروج تیمش از شرایط بحرانی و رسیدن به ساحل امن خواهد بود، چیزی که تنها چاره آن، شکار قوی سفید انزلی، از دریای متلاطم و طوفان زده سرخ خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیمperspolis_1-8

malavan_1-8
نکات آماری
تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان برای دوازدهمین بار در تاریخ جام حذفی ایران به مصاف هم می روند.

دو تیم تاکنون ۱۱ بار در جام حذفی باهم روبرو شده اند که ۷ بار پرسپولیس و ۳ بار ملوان پیروز شده اند و یک بازی نیز مساوی شده است. در جام حذفی بازیکنان پرسپولیس ۲۰ گل به ملوان زده و ۱۰ گل دریافت کرده است.