معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه کار راهداری جز مشاغل سخت و زیان آور است و انتظار داریم در مجلس و در فصل بودجه توجه جدی به مطالبات و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در مراسم‌ تجلیل از راهداران شهرستان رشت، ضمن تقدیر از زحمات همه راهداران سختکوش و همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود؛ بسیاری از اعتباراتی در حوزه راهداری که در سطح شهرستان رشت در حال انجام است و یا انجام شده است مرهون زحمات وی در جهت جذب اعتبارات است.
عطایی با بیان اینکه کار راهداری جز مشاغل سخت و زیان آور است و انتظار داریم در مجلس و در فصل بودجه توجه جدی به مطالبات و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شود.
وی افزود؛ راهداران فاقد بیمه تکمیلی هستند و انتظار می رود حق بیمه تکمیلی راهدارانی که در کف خیابان ها هستند توسط دولت پرداخت شود که این موضوع بعنوان کمترین هدیه دولت به راهداران سخت کوش است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از کوچکی نژاد بعنوان نماینده اثرگذار در مجلس خواست تا مطالبات راهداران را در سطح ملی با قانون گذاری در مجلس پیگیری نماید.