جلسه نشست مشورتی دهیاران با محوریت سرشماری اینترنتی سال 1395با حضور علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش ، امام جمعه ، بخشدار و سایر مسئولین بخش در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حویق برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از تالش ،جلسه نشست مشورتی دهیاران  با محوریت سرشماری اینترنتی سال 1395با حضور علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش ، امام جمعه ، بخشدار و سایر مسئولین  بخش در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی حویق برگزار شد.

در این جلسه علی فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش با تبریک هفته ی نیروی انتظامی و هفته ی امر به معروف و نهی از منکر و تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن ماه محرم گفت امنیت و آرامش امروز خود را مدیون نیروهای امنیتی هستیم و با اشاره به قیام عاشورا گفت باید همانند ائمه و شهدا عمل کنیم و احساس وظیفه نسبت به جایگاه خود داشته باشیم و بدانیم باید پاسخگو باشیم .
فرماندار تالش در ادامه افزود تاثیر طرح آمار و سرشماری نفوس و مسکن در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها بسیار مهم و ضروری است  در واقع برنامه ریزی دقیق متضمن آمار دقیق است .
فتح اللهی افزود با توجه به تاکید استاندار محترم گیلان به فرمانداران ، بخشداران و دهیاران در راستای بالا بردن  میانگین آمار ثبت نام اینترنتی گیلان در مقایسه با کشور باید این امر به بهترین شکل ممکن انجام شود و به سه دهیار برتر در حوزه سرشماری جوایزی اهداء خواهد شد .

1 2