مراسم معارفه عیسی جمال نیکویی به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان گیلان با حضور سید جلال نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان  از رشت، در این مراسم سید جلال نورموسوی با اشاره به اهمیت ویژه کار گروهی و هم افزایی برای رسیدن به موفقیت، اظهار داشت: باید در کنار تخصص و تجربه، از هم افزایی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف عالیه سازمان بهره برد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در خصوص وضعیت گازرسانی گفت: بحمدالله در بخش توسعه گاز به انتهای کار خود رسیده ایم و باید با تلاش و همت همه پرسنل درجهت افزایش سطح کیفی خدمات، هوشمندسازی و بهینه سازی سازمان گام برداریم.

نورموسوی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات حسین اکبر در طی دوران مدیریت وی، برای عیسی جمال نیکویی درجهت انجام هرچه بهتر وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه  عیسی جمال نیکویی سرپرست جدید شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت مدیران شرکت گاز بر همت و تلاش هرچه بیشتر برای دست یابی به اهداف عالیه سازمان تاکید کرد و گفت: ان شاءالله بتوانیم با حمایت های مدیران  شرکت ملی گاز ایران، کمک و همکاری همه پرسنل و همراهی مسئولین استان گیلان درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف گیلان گام های بلند و موثری برداریم.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت عیسی جمال نیکویی به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان گیلان از سوی سید جلال نورموسوی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به وی اهدا شد.

لازم به ذکر است عیسی جمال نیکویی متولد ۱۳۴۹ بوده و دارای مدرک مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد. وی در سال ۱۳۷۷ به استخدام شرکت گاز در آمد و سابقه ریاست  واحدهای حراست و اندازه گیری و توزیع و ادارات شلمان، خمام، انزلی و لاهیجان را در کارنامه خود دارد.