با صدور احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان؛ سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی و دفاتر امور روستایی و شوراها و نیز فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب و معرفی شدند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان؛ سید محمدرضا بهنامی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب و معرفی شد.

همچنین مهدی مهرجو به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و عبدالرضا قاسمیان در سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری از سوی نماینده عالی دولت در استان منصوب و معرفی شدند.

در سابقه کاری مهندس عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان دیده می شود.

در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی و دفاتر امور روستایی و شوراها و نیز فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، بترتیب از زحمات مهدی مهرجو، یاور پیرعلایی و سید ابوطالب خاور در دوران تصدی قدردانی شد.

عباسی استاندار گیلان در این جلسه که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار و روابط عمومی نیز حضور داشتند، در سخنانی تغییرات و انتصابات را به معنای چرخش مدیریتی در راستای پیشبرد سیاست ها و راهبردهای اساسی دولت مردمی و انقلابی، با قوت و تحرک بیشتر و بهتر دانست.

وی بر لزوم بهره گیری از نیروهای کارآمد، تحصیل کرده و جوان، مردم دار و با اخلاق در کنار تجربه افراد باسابقه در بدنه استانداری برای افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل در امور در سطوح مختلف تاکید کرد.