جلسه شورای ادری شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن و با حضور شفیعی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از فومن،در این جلسه که به‌ تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن اختصاص داشت، از زحمات سید محمود محتشم خواه معاون سابق فرمانداری قدردانی شد و سجاد صالحی به عنوان معاون جدید فرمانداری شهرستان فومن معارفه شد.

فکور فرماندار فومن در این جلسه با اشاره به این‌ که‌ محرم ماه عزای حسینی است و در آن حادثه ای بسیار بزرگ رخ داد اظهار کرد: واقعه عاشورا، روند تاریخ را تغییر داد و درسی بزرگ قلمداد می شود.

وی با اشاره به رویکرد دولت انقلابی در تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: برخورد و رفتار مسئولان باید همسو با شیوه دولت انقلابی باشد و من نمی پذیرم شیوه رفتاری در ادارات تغییر نکند و ارباب رجوع پشت درب بماند و به نامه ها و تقاضاهای افراد مراجعه کننده پاسخ بموقع داده نشود، زیرا ضرورت دارد امروز راه رسیدگی به مطالبات مردم را تسهیل کنیم.

فرماندار شهرستان با اشاره به وضعیت پخت نان در شهرستان، از حضور میدانی مستمر متولیان و برگزاری جلسات مکرر به منظور رفع مشکلات حوزه نان خبر داد و تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت افزایش سهمیه آرد شهرستان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه، اظهار کرد: آقای محتشم خواه از نیروهای بسیار باتجربه و پرتلاش و از بدنه وزارت کشور هستند و خدمات ارزشمند ایشان در فرمانداری مایه رضایت بوده و آثار رضایت‌بخشی داشته است.

وی افزود: معاون جدید فرمانداری نیز از نیروهای بومی و بدنه وزارت کشور هستند که در سمت قبلی خود در فرمانداری شهرستان انزلی نیز موفق عمل کرده است.

فکور در این راستا تاکید کرد: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی شامل موارد متعدد و حوزه ای وسیع است و ضرورت دارد معاون جدید فرمانداری با همدلی و اهتمام کامل، در این زمینه فعال باشد.