دکتر طالع مسئول دبیرخانه میراث فرهنگی و گردشگری کل کشور نیز در خصوص توریسم ورزشی و اهمیت برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی و توسعه گردشگری و به طبع کسب درآمد های ناشی از آن نیز پرداختند

به گزارش نداي گيلان:‌“جشنواره هنرهای رزمی سبک هاپکیدو “با حضور اسماعیل عبدی  ریاست سبک هاپکیدو کشور  در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلام استان گیلان برگزار گردید  در خلال این جشنواره استاد عبدی مسئول سبک هاپکیدو ITH کشور  در خصوص اهمیت و گسترش ورزشهای رزمی به ایراد سخن پرداختند.

دکتر طالع مسئول دبیرخانه میراث فرهنگی و گردشگری کل کشور نیز در خصوص توریسم ورزشی  و اهمیت برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی و توسعه گردشگری و به طبع کسب درآمد های ناشی از آن نیز پرداختند  .. ایشان در بخش دیگر از سخنان  خوذ به تاریخ  ورزش در ایران پرداختند .  و بنیانگذار  ورزش های رزمی  را ایران باستان دانستند.

در ادامه این جشنواره  دکتر زیبایی از مسئولین هاپکیدو ITH کشور، در خصوص اهمیت ورزش و حفط امنیت جامعه صحبت کردند. در نهایت خانم فرزانه مسئول سبک استان و آقا نصرالله زاده دبیر سبک استان نیز به مقوله ورزش پرداختند . از دیگر بر نامه های این جشنواره اجرای زنده از هاپکیدو کارهای استان و پخش کلیپ و در نهایت تجلیل از کادر هاپکیدو سبک ITH استان بوده است.