رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شش بخش همزمان با روز خبرنگار در استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،محسن جعفری روز سه شنبه در گفت وگو یی  بیان داشت: این جشنواره با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در شش بخش بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس برگزار می‎شود، تاکید کرد: آثار باید در یکی از موضوعات اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
جعفری به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هریک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر پنج اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.
وی به نوع ارسال آثار اشاره و اضافه کرد: آثار درج شده در رسانه‌های مجازی باید به صورت لینک اینترنتی که نام خبرنگار در آن درج شده باشد، به رایانه دبیرخانه ارسال شود.
جعفری ادامه داد: همچنین آثار منتشر شده در نشریات محلی می‌تواند به دو صورت اسکن شده به آدرس رایانه دبیرخانه و یا به صورت چاپی به آدرس مکانی دبیرخانه ارسال شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را دهم مردادماه امسال عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.
وی آدرس رایانه دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر را basij.resane.gilan@chmail.ir و آدرس مکانی آن را رشت ابتدای شهرک امام خمینی (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان اعلام کرد.
جعفری با بیان اینکه به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33142305 تماس بگیرند.