رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاثیر گذاری رسانه های انقلاب در جنگ نا برابر روانی را بسیار مهم دانست.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مهدی پارسا در نشست بصیرتی ویژه اصحاب رسانه، فعالان‌فضای مجازی و هادیان سیاسی با موضوع نقش رسانه های انقلاب در جنگ روایت‌ها که به همت سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: با تلاش مردم، مسوولان و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی ۴۳ ساله شد و پله های موفقیت رل طی خواهد کرد.

وی با اشاره به مهمترین هدف سازمان بسیج رسانه در کشور گفت: یکی از اهداف بسیج رسانه بحث روشنگری است و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی بیان کرد: استفاده از ابزار رسانه می تواند نقش جمهوری اسلامی را نسبت به قبل تکمیل‌تر کند زیرا دشمن با استفاده از اهرم رسانه در این جنگ نابرابر اهداف زیادی را دنبال می کند.

پارسا تاثیر گذاری رسانه های انقلاب در جنگ نا برابر روانی را بسیار مهم دانست و افزود: رسانه‌های انقلابی به آن ‌درجه از رشد رسیده و در مقابل هجمه استکبار مقابله می کنند، زیرا وظیفه رسانه ها در این جنگ نابرابر و سال تبیین متفاوت عمل کردن است چون تنها در این صورت می توان به نقشه های دشمن با توجه به شگردهای جنگ روانی موفق عمل کرد.