نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «به نام رنگ» از ١٥ تا ٢٣ فروردین در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

به گزارش نداي گيلان، محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از گشایش نمایشگاه گروهی تصویر سازی با عنوان « به نام رنگ » از تاریخ ١٥ تا ٢٣ فروردین ماه ٩٦ صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ ظهر و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢٠ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

وی افزود : در این نمایشگاه ٢٨ اثر در ابعاد ١٠٠ در ٧٠ از هفت تصویرگر دارای مدرک کارشناسی گرافیک از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرانزلی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد و در هر یک از این آثار بیتی از اشعار شعرای بزرگ با تکنیک های ترکیبی به تصویر کشیده شده است .

سحر لولویی مهر ، نرجس خاتون زارع درخشان ، نگین شرکت خامنه ، زهرا ابراهیمیان ، سحر گنجی لیسار ، جواد خلیلی و شیوا حیدری هنرمندان جوانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد .

علاقه‌مندان می‌‌توانند برای دیدن این آثار از ١٥ تا ٢٣ فروردین ماه ٩٦ از ساعت ٩ صبح تا ١٢ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند .

آئین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه ١٥فروردین ماه ساعت ١٧ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می گردد .