رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ماسال از برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در بام سبز این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان به نقل از شبستان،مجید کوهی با اشاره به برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در این شهرستان، اظهار کرد: قرار بر این است با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری منابع طبیعی این بازارچه ایجاد شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ماسال با بیان اینکه برای برپایی این بازارچه نیاز است که زمین لازم از منابع طبیعی اخذ شود، افزود: در صددیم این بازارچه در بام سبز ماسال راه‌اندازی شود که عصر امروز بازدید مشترک با رئیس منابع طبیعی این شهرستان از محل اولیه برای اجرای طرح انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری بازارچه دائمی صنایع‌دستی کمک به هنرمندان و صنعت گران برای فروش محصولات آنان است، گفت: در زمینه هنرمندان صنایع‌دستی ظرفیت‌هایی خوبی در شهرستان وجود دارد.

کوهی تصریح کرد: شهرستان ماسال با وجود مواهب طبیعی موجب حضور گردشگران و مسافران خارجی و داخلی شده است که در عید نوروز و ایام تعطیلات سال این حضور افزایش می‌یابد، از این رو با برپایی بازارچه‌ صنایع‌دستی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستاییان و هنرمندان ماسالی تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت هنرمندان از سیاست‌های مورد تاکید سازمان میراث فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هنرمندان با وجود شرایط اقتصادی جامعه توانایی برگزاری بازارچه و معرفی دستاوردهای خویش را به صورت انفرادی و مجزا ندارند، از این رو برای حمایت از این قشر جامعه، نیازمند همکاری نهادهای مختلف و رسانه‌های جمعی هستیم تا بتوانیم صنایع دستی ماسال را به عنوان سوغات برای مسافران معرفی کنیم.