مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان: فرسودگی شبکه‌ها قطعی برق را تشدید می‌کند و از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنم که با تاخیر برق‌دار کردیم و هنوز هم تعداد زیادی از مشترکان بی‌برق هستند.

به گزارش ندای گیلان،جمشید طالبی با اشاره به وضعیت قطعی برق مشترکان گیلان اظهار کرد: بارش برف در استان طبق گزارش هواشناسی آب‌دار و سنگین و با طوفان و باد شدید همراه بود و مشکلات زیادی در آستارا، تالش و شرق ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با تلاش همه دستگاه‌ها بسیاری از این مشکلات کاهش یافته است، افزود: روز گذشته برق 80 هزار مشترک قطع شده بود که اکنون 15 هزار مشترک بی‌برق هستند و تیم‌های مربوطه امدادی تمام تلاش خود را برای برق‌دار کردن آنها تا نیمه‌شب امشب به‌کار گرفته‌اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اینکه قطع برق، قطع آب را به دنبال دارد، تصریح کرد: حتی اگر شبکه‌های برق‌رسانی هم جدید باشند باز هم در این طوفان‌ها آسیب‌پذیر می‌شوند.

وی سقوط درختان را یکی از عوامل مهم در قطعی برق دانست و گفت: فرسودگی شبکه‌ها قطعی برق را تشدید می‌کند و از مردم گیلان عذرخواهی می‌کنم که با تاخیر برق‌دار کردیم و هنوز هم تعداد زیادی از مشترکان بی‌برق هستند.

طالبی درباره قطعی گسترده برق در رشت خاطرنشان کرد: عمده مشترکان شهر رشت و لاهیجان برق‌دار هستند و 90 درصد حوزه شهری برق‌دار هستند و برای برق‌دار شدن بقیه مشترکان همکاران بدون وقفه در تلاش هستند.