کاظم دلخوش بیان کرد: در این دوره از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، رد صلاحیت ها به حداقل رسیده و بخش اعظم رد صلاحیت ها بدلیل نقص مدارک بوده است.

به گزارش ندای گیلان؛رئیس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان نیز در  همایش رسانه و انتخابات بر رعایت قانون ، اخلاق و حضور حداکثری تاکید کرد و گفت : مشروعیت نظام به دو عامل رهبریت دینی و حضور مردم بستگی دارد و می بایست حرمت و حریم مردم رعایت شود.
کاظم دلخوش بیان کرد: مردم گیلان این افتخار را دارند که در این دوره از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، رد صلاحیت ها به حداقل رسیده و بخش اعظم رد صلاحیت ها بدلیل نقص مدارک بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به سوگندی که در مجلس شورای اسلامی مبنی بر در پی حقیقت بودن و خیانت نکردن یاد کرده ایم، اگر خطایی در برگزاری انتخابات از هر یک از جناح های مختلف سیاسی دیده شود، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
دلخوش با تاکید بر این موضوع که همه اقدامات انتخاباتی در استان تاکنون قانونی بوده، بیان کرد: رسانه ها در برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از التهاب تلاش کنند.
وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای معادلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی را رقم می زند و انقلاب اسلامی همچون همیشه تکیه بر مردم دارد، مبادا حضور مردم دستاویز منافع سیاسی افراد قرار گیرد.

/ایرنا