روزی که وارد جنگ با داعش شدیم بیش از 90 درصد سوریه دست آن ها بود و حتی کاخ بشار اسد با خمپاره 60 زده می شد،اما امروز پس از گذشت 6 سال بیش از 90درصد سوریه آزاد شده است

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر، شامگاه امروز سردار عبدالفتاح اهوازیان در یادواره ۲۶ شهید سرافراز روستای کلان کلایه رودسر گفت: دلیل دوام داعش ، ایمان داشتن آنها به کفرشان است،اما ما مسلمانان متاسفانه به ایمان مان شک داریم و با آنکه 4 دهه از انقلاب می گذرد برخی ها هنوز به انقلاب و شهدا ایمان ندارند.

وی گفت: رزمندگان ما به استقبال مرگ رفتند و در مقابل داعش ایستادند، چرا که فهمیدند داعش برای سرکوبی انقلاب اسلامی ما بوجودآمده است.
وی افزود: آنانی که به عرصه جنگ با داعش نمی روند،رشادت های مدافعان حرم اهل بیت (ع) را تخریب نکنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: 6 سال و دو ماه است که از حضور ما در جنگ سوریه می گذرد، ولی متاسفانه هیچ مقام و مسئول عالی رتبه کشوری در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا حضور پیدا نمی کند و اگر رهبر انقلاب با حضور در بین خانواده شهدا نبود، چه کسی تسلی بخش التیام خانواده شهدا می شد.
سردار اهوازیان تصریح کرد: روزی که وارد جنگ با داعش شدیم بیش از 90 درصد سوریه دست آن ها بود و حتی کاخ بشار اسد با خمپاره 60 زده می شد،اما امروز پس از گذشت 6 سال بیش از 90درصد سوریه آزاد شده است.
وی گفت؛وقتی حلب آزاد شد عطر و بوی آزادی خرمشهر در مشام مان دوباره پدیدار گشت.
سردار اهوازیان بیان داشت: بعضی ها به این مثال ایراد می گیرند، ولی ما می گوییم اگر آزادی حلب از خرمشهر بالاتر نباشد کمتر هم نیست.
وی با بیان اینکه هر موشک داعش 350 میلیون تومان ارزش ریالی دارد و وعده غذایی آنها 40دلار است، تصریح کرد: در پک غذایی رزمندگان مدافع حرم سیب زمینی و تخم مرغ که 4 سنت هم نمی شود قرار دارد اما با این وضعیت برخی آنان را تخریب می کنند که برای دریافت پول رفته اند.
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت: ما موفق شدیم روسیه را که پس از جنگ جهانی زمخت شده بود و از آمریکا پیشنهادهای وسوسه انگیزی داشت، به سوریه آورده و مدافع حرم کنیم که این بزرگترین افتخار برای ایران است.
وی گفت: ما نه زندگی مجلل می خواهیم و نه بلیط هواپیما و … ما فقط می خواهیم به رزمندگان مدافع حرم مان توهین نشود.
وی افزود؛ آنانی که یک روز به فرزندان شهید می گفتند شما با سهمیه به همه چیز می رسید، بیایند و در این جبهه حق علیه باطل شهید بشوند تا آقازاده های شان به همه چیز برسند.
سردار اهوازیان افزود: آنانی که به مدافعان حرم توهین می کنند، مطمئن باشند در آخرت بازخواست خواهند شد.