مدیرعامل داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان ما از آمادگی روحی روانی بالایی برخوردار بوده و با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم گفت: فصل آتی در لیگ دسته دوم بازی نمی کنیم و امیدوار به حل مشکلات موجودیم و تیم خوبی برای رقابت‌های لیگ دسته اول تشکیل می‌دهیم.

به گزارش ندای گیلان،محمدمهدی الطافی در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار حساس داماش مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی، اظهار کرد: به دلیل وقفه‌ای که بین رقابت‌های لیگ دسته دوم و فینال جام حذفی پدید آمد، داماش برای آماده‌سازی شرایط سختی را تجربه کرده و این فاصله زمانی یک‌ماهه، کمی تیممان را اذیت کرد.

وی با بیان اینکه داماش آماده مصاف مقابل پرسپولیس تهران است، خاطرنشان کرد: میثم میرپسندیده، سعید طالبی و میلاد پورمحسن را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار داشته و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارند.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به سفر هوایی داماش به اهواز، گفت: تیممان با پرواز مستقیم رشت – اهواز رهسپار خوزستان شده و دو جلسه تمرین تا پیش از آغاز دیدار فینال، در اهواز برگزار می‌کنیم، بازیکنان از آمادگی روحی روانی بالایی برخوردار بوده و با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

الطافی با اذعان به حواشی دیدار پلی‌آف لیگ دسته دوم، تصریح کرد: مشکلات دیدار پلی‌آف حل‌نشده است و برای اینکه حق بازیکنانمان ضایع نشود، در دیدار فینال حاضرشده‌ایم، برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشورمان، تیمی از رده سوم فوتبال باشگاهی به فینال جام حذفی صعود کرده است و بازیکنان انگیزه بالایی برای درخشش و دیده شدن در این مسابقه دارند.

وی با بیان اینکه باشگاه داماش پیگیر مشکلات دیدار پلی‌آف لیگ دسته دوم است، گفت: جلسات خوبی با مسؤولین فدراسیون فوتبال برگزار کرده و امیدوار به حل مشکلات پدید آمده دیدار پلی‌آف مقابل نیروی زمینی تهران هستیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با تأکید بر اینکه فصل آتی در لیگ دسته دوم بازی نخواهند کرد، افزود: امیدوار به حل مشکلات موجود بوده و تیم خوبی برای رقابت‌های لیگ دسته اول تشکیل می‌دهیم، تیممان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول تقویت خواهد شد.

الطافی با اشاره به تسویه‌حساب قرارداد بازیکنان داماش گیلان، تصریح کرد: قرارداد بازیکنان داماش گیلان به‌صورت کامل تسویه شده است، مجموع قرارداد بازیکنان داماش گیلان به‌اندازه یک‌دهم قرارداد یک بازیکن لیگ برتری نیز نمی‌شود و این اختلاف قیمت، کار بزرگ بازیکنان داماش در صعود به فینال جام حذفی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه داماش باشگاهی خصوصی است، خاطرنشان کرد: به حضور در رشته‌های فوتسال و فوتبال بانوان علاقه‌مند بوده و درصورتی‌که اسپانسر خوبی پیدا کنیم، در این رشته‌ها تیم‌داری می‌کنیم، داماش در مقابل پرسپولیس تهران تیمی دست‌وپابسته نبوده و کسب پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر دور از دسترس نیست.

fars/