سرمربی تیم چوکا تالش گفت: آندو یکی از رفقای خوب من است و صحبت دوستانه‌ای با یکدیگر انجام دادیم و من به آندو گفتم که درب باشگاه چوکا برایش چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان مربی باز است ولی برخی از دشمنان شیطنت کردند.

به گزارش ندای گیلان،علی لطیفی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره حمایت هواداران چوکا از ابتدا تاکنون اظهار کرد: ممنون هواداران چوکا هستم که سخت کنار ما بودن و حمایت کردند و اگر آن‌ها نبودند به قولم درباره اینکه در نیم‌فصل ۱۵ امتیاز کسب می‌کنیم غیرممکن بود خوشبختانه به این موفقیت در نیم‌فصل دست‌یافتیم.

وی با بیان اینکه وضعیت چوکا بسیار فاجعه و نامناسب بود، افزود: ما مرده‌ای که را که در حال نفس‌های آخرش بود را توانستیم با مدیریت قوی و با کار فنی باغیرت، با تعصب بچه‌ها و حمایت مردم احیا کنیم که صدالبته ما به‌یک‌باره نمی‌توانستیم.

سرمربی تیم چوکا تالش با بیان اینکه دست او روی نیمکت بسته است، گفت: من در مقابل تیم آرمان گهر سیرجان فقط دوازده بازیکن در اختیار داشتم و به دلایل مختلف ازجمله مصدومیت‌ها محرومیت‌ها و البته بحث انضباطی و برای اینکه نخواستم اصولم زیر پا بگذارم به برخی از بازیکنان بازی ندادم، لذا خوشحالم برای این موضوع شاید این اتفاق اگر در تیم دیگری بود این‌گونه حمایت نمی‌شد ولی هواداران فهیم چوکا در این راه حامی ما بودند.

لطیفی مهم‌ترین برنامه‌اش را تغییر ذهنیت بازیکنانش دانست و تصریح کرد: به بچه‌های تیم گفتم که سخت‌ترین کار من تغییر ذهن شما بود و این اتفاق افتاده، این تغییر ذهنیت باعث شد که ما پنج بازی را که ازدست‌داده بودیم و هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد، ولی تمام تیم‌ها را تحت‌فشار گذاشتیم به‌جز یک بازی مقابل نود ارومیه که صادقانه عرض کنم که تیم ما خوب کار نکرد ولی در مابقی بازی‌ها حقیقتاً خوب بودیم.

وی با بیان اینکه آندرانیک تیموریان یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است، افزود: آندو یکی از رفقای خوب من است و صحبت دوستانه‌ای با یکدیگر انجام دادیم و من به آندو گفتم که درب باشگاه چوکا برایش چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان مربی باز است ولی برخی از دشمنان شیطنت کردند، او یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است و بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رسانده و بازیکنی بوده که به باور من با هر متر و معیاری جز ۱۰، وازده بازیکن برتر تاریخ فوتبال است.

سرمربی تیم چوکا تالش با بیان اینکه ابزار کافی برای بازی در اختیار ندارد، گفت: ما ابزار نداریم ولی با همین بی ابزار بودنمان فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهیم و تا دقیقه نود می‌جنگیم و اگر دقایق آخر گل خوردیم، دقیقه‌ هشتادوپنج به بعد در اختیار سرمربی نیست و  نیازمند بازیکنان باتجربه است که بازی را نگه‌دارند زیرا چون فشار وحشتناکی روی بازی حاکم است که اصلاً نمی‌شنود که مربی چه می‌گوید.