خبرهای غیر رسمی از پیوستن قریب‌الوقوع آندرانیک تیموریان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از سال ها دوری از میادین به تیم دسته اولی چوکای تالش حکایت دارد.

به گزارش ندای گیلان، خبرگزاری فارس امروز نوشت:، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، چوکا تالش تیم لیگ یکی گیلانی به دنبال جذب بازیکنان مدنظر علی لطیفی مربی ۴۵ ساله خود برآمد که دراین‌بین نام آندرانیک تیموریان نیز به چشم می‌خورد.

آندرانیک تیموریان زاده ۱۵ اسفند ۱۳۶۱ کاپیتان اسبق ارمنی تبار تیم ملی ایران است آندو در تابستان سال ۱۳۸۵ پس از درخشش در جام جهانی آلمان به تیم بولتون واندررز پیوست و با به ثمر رساندن دوگل مقابل دونکستر راورز نخستین گل زن ایرانی جام اتحادیه انگلیس نام گرفت.

هافبک ملی‌پوش مدنظر چوکا در سال ۱۳۸۷ سابقه بازی در فولام انگلیس را داشته و بعد از بازگشت به ایران در تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران بازی کرد

تیموریان در جام جهانی ۲۰۰۶ برای اولین بار توسط برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی ایران دعوت شد و توانست عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان دهد تیموریان در فروردین ۱۳۹۴ بعد از خداحافظی جواد نکونام به‌عنوان کاپیتان اول تیم ملی انتخاب شد.

وی توانست به انتخاب کاربران سایت ای اف سی زیباترین گل تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برساند.

هافبک ملی‌پوش سابق استقلال پس از مدتی دوری از میادین امروز توانسته نظر علی لطیفی سرمربی چوکا تالش را به خود جلب کند و برابر اظهارات نزدیکان باشگاه در روزهای آینده قرارداد رسمی خود را با این تیم ریشه‌دار غرب گیلانی امضا خواهد کرد

عقاب‌های قلعه نشین تالشی در این فصل لیگ آزادگان نتوانستند نتیجه مطلوبی کسب کنند و با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارند و هرلحظه صدای پای سقوط به دسته پایین‌تر را زیر گوش خود حس می‌کنند.