کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار برگشت سرخ پوشان مقابل لخویا تکرار نخواهد شد و بازیکنان باید قدر فرصت ها و موقعیت های بدست آمده را بدانند و از آنها نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش نداي گيلان، حسین عبدی در مصاحبه اي گفت: دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی پایاپایی بود و‌ دو تیم برای برتری مقابل یکدیگر تلاش زیادی کردند، اما در عمل انتظارات برای هیچ یک از دو تیم برآورده نشد.
مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه تساوی مطلوب مدیران،‌ کادر فنی و بازیکنان تیم لخویا بود و کسب حداقل امتیاز از ابتدا در دستور کار تیم لخویا بود و در پایان نیز به خواسته های خود در دیدار رفت دست پیدا کردند.
دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و لخویا سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزارشد و تیم پرسپولیس به رغم ایجاد موقعیت ها و فرصت های مناسب از پس حریف برنیامد و به کسب نتیجه تساوی بدون گل برابر رقیب خود بسنده کرد.
بهترین موقعیت شاگردان برانکو اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 80 به سود تیم پرسپولیس بود که مهدی طارمی این توپ را به دستان دروازه بان حریف کوبید و بهترین موقعیت گلزنی تیمش را از دست داد.
عبدی در پاسخ به این سئوال که عملکرد دو تیم را در دیدار رفت چگونه ارزیابی می کنید، عنوان کرد: ‌از آنجا که این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد، هیجان بازی بیشتر به سمت نتیجه بود و دو تیم به خصوص لخویا به دنبال کسب حداقل امتیاز و در بهترین شرایط کسب برد برابر پرسپولیس بودند.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نبود هواداران به ضرر تیم پرسپولیس تمام شد، گفت: نبود هیجان در سکوها کیفیت بازی را کاهش داد و بازیکنان بهترین بازی خود را انجام ندادند و توانایی های آنان به صورت کامل نمایش داده نشد.
وی در باره دیدار برگشت دو تیم که فردا – سه شنبه – در ورزشگاه عبداله بن خلیفه دوحه قطر برگزار می شود، گفت:‌ فردا لخویا تیم دیگری خواهد بود و آنان برای پیروزی در 90 دقیقه تلاش می کنند.
عبدی در پاسخ به این پرسش که مزیت تیم لخویا در دیدار برگشت چیست؟ گفت: ‌بازی در خانه، شرایط آب و هوایی، شناخت کافی از ابعاد زمین، حمایت تماشاگر و بهره مندی از بازیکنانی که به عنوان اسلحه پنهان از آنان استفاده می شود مهم ترین مزیت های لخویا در بازی فردا خواهد بود.
به گفته وی، پرسپولیس نیز شرایط یکسانی را در بازی های اخیر طی کرده و تیم یک دستی است و بازیکنان این تیم می توانند لخویا را با همه مزیت هایی که دارد، در خانه اش زمین گیر کند.
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در گام نخست باید تلاش کند تا از حریف گل دریافت نکند و سپس از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند تا بتوانند بازی را ببرند.
عبدی با اشاره به اینکه فرصت سوزی درهر رقابت ورزشی وجود دارد، گفت: تیمی موفق تر است که کمترین اشتباه را داشته باشد و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل لخویا به گونه ای بازی کنند که حسرت نخورند.
وی مهمترین تاکتیک سرخ پوشان را استفاده از پاس های مستقیم به مهدی طارمی،‌ علی علیپور و وحید امیری در خط حمله دانست و افزود: بازیکنان پرسپولیس در قطع توپ هایی که از یک سمت به سمت دیگر ارسال می شود نیز باید عملکرد مناسب تری نسبت به دیدار رفت داشته باشند تا بتوانند برابر حریف به پیروزی برسند البته در نقطه مقابل باید مراقب توپ ربایی های حریف نیز بود.
تیم پرسپولیس دردیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا – سه شنبه -‌ برابر تیم لخویای قطر به میدان خواهد رفت.
این دیدار در ورزشگاه عبداله بن خلیفه قطر برگزار می شود دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ايرنا