سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و از سال گذشته هنوز مطالبات باقی مانده که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

ندای گیلان: حمید استیلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه تختی این شهر با اشاره به بازی مذکور اظهار کرد: سپاهان از تیم‌های قدرتمند سال‌های اخیر لیگ برتر است.

وی زمان تمرین برای بازیکنان ملوان را اندک دانست و افزود: به دلیل بارندگی تمرین‌های خود را در سالن‌ پیگیری کردیم و در واقع یک روز فرصت تمرین داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از غیبت سه بازیکن در بازی فردا مقابل سپاهان داد و گفت: محمد آبشک و مازیار زارع به دلیل محرومیت و آرش افشین نیز به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس نمی‌توانند در بازی فردا ما را یاری دهند.

وی نقش هواداران در بازی فردا مقابل سپاهان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از هواداران می‌خواهیم فردا در ورزشگاه تختی انزلی سیروس قایقران به عنوان اسطوره فوتبال گیلان و انزلی را در دقیقه 9 بازی تشویق کنند.

استیلی مسئله مالی را از مشکلات تیم ملوان ذکر کرد و گفت: مطالبات بازیکنان پرداخت نشده و از سال گذشته هنوز مطالبات باقی مانده که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

بازی دو تیم ملوان و سپاهان عصر فردا در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود./فارس