معاون پارلمانی رئیس جمهور از چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

به گزارش نداي گيلان: حجت‌الاسلام مجید انصاری بعد از ظهر جمعه از شرکت‌های تالک ایرانیان و طرح صنعتی در حال احداث «گیل‌راد» و طرح صنعتی شرکت «آرین مریم» در شهرک صنعتی سفیدرود بازدید کرد.
شرکت تولیدی آرین‌مریم سالانه 6 هزار و 500 مترمربع ام‌.دی‌.اف و 165 هزار مترمربع اچ‌.دی‌.اف تولید کرده و برای 600 نفر اشتغال‌زایی می‌کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جریان بازدید معاون امور پارلمانی رئیس جمهور از شرکت تالک ایرانیان اظهار کرد: این شرکت تولیدکننده قوطی‌های فلزی دردار با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار تن است.
علی منتظری به سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 650 میلیارد تومانی شرکت تالک ایرانیان اشاره کرد و افزود: این شرکت برای تعداد 160 نفر اشتغال‌زایی کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت تالک ایرانیان در زمینی به مساحت 52 هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: شرکت تالک ایرانیان در شهرک سفیدرود رشت احداث شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به طرح صنعتی گیل‌راد اشاره کرد و گفت: شرکت مذکور تولیدکننده میله مسی، آلومینیومی و … است.
وی میزان سرمایه‌گذاری شرکت گیل‌راد را 420 میلیارد ریال ذکر کرد و یادآور شد: اشتغال‌زایی طرح مذکور برای 120 نفر است.
منتظری درباره مساحت شرکت مذکور تصریح کرد: طرح گیل‌راد در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع احداث می‌شود.
وی به شرکت در حال احداث آرین مریم تولیدکننده ام.دی.اف و اچ‌.دی.اف اشاره کرد و یادآور شد: ظرفیت سالانه این شرکت 65 هزار متر مربع ام.دی.اف و 165 هزار مترمربع اچ‌.دی.اف است.
بازدید از شرکت آرین‌تخته از دیگر برنامه‌های معاون رئیس ‌جمهور در شهرک سفیدرود رشت است.