رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی ازمدیران ارشد استان از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی لوشان شهرستان رودبارصبح امروز بازدید نمود.

به گزارش ندای گیلان از لوشان،حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی ازمدیران ارشد استان از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی لوشان بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شرکت نئوپان منصورنمونه گیلان و مجموعه فولاد و آهن شهرک صنعتی لوشان که به دلیل پاره ای از مشکلات به حالت نیمه تعطیل در آمده اند اظهار داشت: این دو واحد بستر مناسبی برای اشتغال جوانان منطقه محسوب شده و باید هرچه سریع تر جلسه ای پیرامون بررسی راهکارهای حل مشکلات آن، در دادگستری کل استان تشکیل شود.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به معضل سرمایه در گردش شرکت فولاد و همچنین عدم پایبندی به تعهدات سرمایه گذار در شرکت نئوپان که موجب شده است هر دو واحد در توقیف بانک ملی درآیند تصریح کرد: هم اکنون این واحد ها در اختیار شرکت سرمایه گذاری بانک هستند و با حداقل ظرفیت مشغول به کار بوده و تعداد اندکی در آن مشغول به کار می باشند.

وی با تاکید بر لزوم واگذاری واحد های تولیدی به افراد دارای اهلیت و صلاحیت تصریح کرد: دستگاه قضایی بر روند واگذاری هایی که قرار است توسط بانک به بخش خصوصی انجام شود نظارت کرده و اجازه نخواهد داد این شرکت ها به افراد نا اهل واگذار شود و همچنین هیچ دستگاه یا ماشین آلاتی نباید از کارخانه خارج شود.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با احیای تمام خطوط تولید این واحد های تولیدی شاهد اشتعال جوانان استان و رونق شهرک صنعتی لوشان باشیم.