:حسین بائوج‌لاهوتی در نشست با محمدمهدی رهبری‌املشی نماینده مردم رودسر و املش در شورای اسلامی، فرماندار رودسر، بخشدار و دیگر مسئولان درباره تصویب 40 میلیارد ریالی بودجه شهرداری این شهر اظهار کرد: 40 درصد این اعتبار برای انجام فعالیت‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود.

ندای گیلان:حسین بائوج‌لاهوتی در نشست با محمدمهدی رهبری‌املشی نماینده مردم رودسر و املش در شورای اسلامی، فرماندار رودسر، بخشدار و دیگر مسئولان درباره تصویب 40 میلیارد ریالی بودجه شهرداری این شهر اظهار کرد: 40 درصد این اعتبار برای انجام فعالیت‌های عمرانی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار عمرانی مذکور نوید روشنی برای توسعه همه‌جانبه شهر خواهد بود، افزود: با توجه به تمهیدات انجام شده و توافقات اولیه صورت گرفته با مجموعه اقتصادی کمیته امداد مقرر شده است تا در قبال دیگر اراضی متعلق به این نهاد در بحث تفکیک پرداخت عوارض و موارد نظیر آن عملی شود.

شهردار کلاچای با اشاره به اینکه در مقابل اقدام مذکور زمین کمیته امداد در اختیار شهرداری کلاچای قرار می‌گیرد، تصریح کرد: اکنون در انتظار پاسخ نهایی از دفتر نهاد کمیته امداد تهران هستیم.

وی گفت: در صورت حصول نتیجه نهایی قادر خواهیم بود تا نسبت به جابه‌جایی بازار هفتگی کلاچای اقدام کنیم.

بائوج‌لاهوتی با اشاره به اینکه شهر کلاچای دارای 12 هزار نفر جمعیت بوده و در 80 کیلومتری شرق گیلان قرار دارد، خاطرنشان کرد: کلاچای در روزهای پنجشنبه از بازار ویژه سنتی برخوردار است.

وی جابه‌جایی بازار سنتی و هفتگی مذکور را نیازمند توجه ویژه مسئولان دانست و یادآور شد: مسئولان باید اهتمام ویژه را در این زمینه داشته باشند.

شهردار کلاچای درباره طرح گردشگری در قالب احداث پارک ساحلی شهرک «شقایق نوده» و اتصال آن به مجتمع تفریحی نگین شمال افزود: طول اجرای این پروژه در فاز نخست 500 متر و در وسعت سه هکتار است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه 100 میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری و استانداری گیلان سرمایه‌گذاری می‌شود، یادآور شد: اجرای این طرح گردشگری موجب شکوفایی و پویایی شهر می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست مذکور گفت: امروز زمینه سرمایه‌گذاری در کلاچای برای سرمایه‌گذاران فراهم است.

محمدمهدی رهبری‌املشی با بیان اینکه می‌‌توان گام‌های عمرانی با دعوت از سرمایه‌گذاران برداشت، تصریح کرد: شهرداری کلاچای آماده سرمایه‌گذاری است.