عیسی مهدوی عصر امروز در جمع دانشجویان این شهرستان تالش گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای مشخصه های ویژه و منحصر به فرد است

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از تالش،عیسی مهدوی عصر امروز در جمع دانشجویان این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای مشخصه های ویژه و منحصر به فردی  است گفت:جنبش های زیادی را در سال های اخیر در منطقه و نقاط مختلف جهان شاهد بودیم.

فرماندار تالش با تصریح بر اینکه استکبار و نظام سلطه با ایدولوژی ایران اسلامی مخالف است گفت:تفکر انقلاب اسلامی این است که نه به کسی ظلم بکنیم و نه ظلم را تحمل کنیم.

وی افزود:همین موضوع سبب شده است تا دشمنان به ایران هراسی بپردازند.
مهدوی با تاکید بر اینکه نسل امروز پیوندباشکوه تری را با امام و آرمان های امام برقرار می کند افزود:اهالی فرهنگ،هنر و علم همه باید در جهت اعتلای نظامن مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

فرماندار تالش به حصول برنامه جامع اقدام مشترک ایران و 5+1 اشاره کرد و خاطرنشان کرد:دولت توانست با تدبیر و دیپلماسی ضمن به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی و لغو قطع نامه های شورای امنیت تحریم ها را لغو کند و حرف خودش را به کرسی بنشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش وضع امنیتی ترکیه را حاصل نگاه اشتیاه به دنیا دانست و یادآور شد:هرکس وارد ایران می شود احساس امنیت و آرامش را به خوبی درک می کند.

فرماندار تالش وحدت را دلیل استقرار امنیت در ایران دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و پشت کار همه جوانان این سرزمین افق های روشن تری پیش روی ایران باز شود.