ندای گیلان:شهردار جوان رشت با 4 انتصاب جدید تغییراتی را در تیم مدیریت شهری ایجاد کرد

به گزارش ندای گیلان، با حكم دكتر ثابت قدم شهردار رشت آقاي فرامرز جمشيد پور با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري رشت ، آقاي مير حق جو به عنوان مشاور شهردار در امور فني و عمراني ، آقاي عليرضا حسني به عنوان مشاور و سخنگوي شهردار و سرپرست مديريت فرهنگي و اجتماعي شهرداري رشت و سركار خانم فاطمه مهاجر به عنوان سرپرست حوزه دفتر شهردار منصوب شد ند .

در اين احكام آمده است :

جناب آقاي مهندس فرامرز جمشيد پور

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندي هاي جنابعالي با حفظ سمت به موجب اين ابلاغ به عنوان ” سرپرست معاونت فني و عمراني شهرداري رشت ” منصوب مي گرديد. اميد است با اتكاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر هاي لازم به منظور ارتقاء بخشي به ظرفيت ها و استعدادهاي موجود را فراهم و با نوآوري در فعاليت ها كارآمد سازي ساختار سازماني را در الويت قرارداده و با شتاب دهي به برنامه ها جهت تحقق شهرداري پويا و مردم مدار موفق و مويد باشيد.

جناب آقاي مهندس مير حق جو

عنايت به تخصص و توانايي هاي جنابعالي ضمن تشكر از زحمات تان در حوزه معاونت فني و عمراني به موجب اين ابلاغ به عنوان ” مشاور شهردار در امور فني و عمراني ” منصوب  مي گرديد. اميد است با توكل به ايزد منان و با خلاقيت، تفكر و يافتن راه كارهاي نوين در انجام ماموريت ها و وظايف سازماني موفق و مويد باشيد.

جناب آقاي عليرضا حسني

با توجه به تعهد و تخصص جنابعالي و همچنين تجارب ارزشمند تان به موجب اين ابلاغ به عنوان  “مشاور و سخنگوي شهردار و سرپرست مديريت فرهنگي و اجتماعي شهرداري رشت” منصوب مي شويد. اميد است با تجارب علمي و اجرايي جنابعالي با نوآوري در فعاليت ها و برنامه ها جهت كارآمد سازي و پاسخگويي به شهروندان شريف و فرهيخته شهر رشت زمينه مناسب را فراهم آورده و با برنامه ريزي دقيق و ايجاد ساز و كار مناسب در امور جاريه با فكر و انديشه ، پويايي ، تعامل و هماهنگي اثر بخش را در راستاي سياست هاي شهرداري تحقق بخشيده و در پناه خدواند تبارك و تعالي موفق و مويد باشيد .

سركار خانم فاطمه مهاجر

و با توجه به تعهد و تخصص جنابعالي و همچنين تجارب ارزشمند تان به موجب اين ابلاغ به عنوان  ” سرپرست حوزه دفتر شهردار ” منصوب مي شويد. اميد است با تجارب علمي و اجرايي جنابعالي با نوآوري در فعاليت ها و برنامه ها جهت كارآمد سازي و پاسخگويي به شهروندان شريف و فرهيخته شهر رشت زمينه مناسب را فراهم آورده و با برنامه ريزي دقيق و ايجاد ساز و كار مناسب در امور جاريه با فكر و انديشه ، پويايي ، تعامل و هماهنگي اثر بخش را در راستاي سياست هاي شهرداري تحقق بخشيده و در پناه خدواند تبارك و تعالي موفق و مويد باشيد .
منبع:روابط عمومی شهرداری رشت