استفاده از شبکه های اجتماعی که با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است، تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی شده است.

به گزارش ندای گیلان پایگاه خبری 8 دی نیوز، در مقاله ای به عنوان خبر برگزیده ی خود به شبکه های اجتماعی و فرهنگ استفاده از آن پرداخته و با هدف قرار دادن، “انتشار عکس های آرایشگاه های زنانه استان گیلان ” در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … به نقد رفتار های هنجار شکنانه ی غیر اسلامی پرداخته است. در ادمه بخش هایی از این گزارش را مرور می کنیم.

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، استفاده از شبکه های اجتماعی که با استقبال جوگیرانه و به نوعی کورکورانه اکثر مردم همراه است، تبدیل به یک مد وارداتی اجتماعی فرهنگی شده است.

در سالهای قبل فقط به طور شخصی مورد استفاده بوده که در چند مدت اخیر با لحاظ فواید مثبت آن در انتقال سریع مطالب و دسترسی آسان و همه گیر، فضای بسیار مناسبی برای تبلیغات بازرگانی اماکن تجاری، استفاده از نوع دیگری از قابلیت ها برای سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی و حتی حیاط خلوت هنجار شکنان و طرفداران آزادی های یواشکی و از این قبیل بوده که در آمیختگی این موارد با هم باعث قبح شکنی و هنجار شکنی ارزشهای ایرانی اسلامی شده است.

نمونه ای از این عکسها که مربوط به زنان گیلانی هستند و تصاویر برهنه خود را در حالت های قبل و بعد از آرایش برای عموم به نمایش می گذارند در حالی که خیلی از افرادی که او را تماشا می کنند از محارم آن فرد نمی باشند.

در واقع می توان گفت که اینان سربازان غربی ها و شبکه های ماهواره ای برای ترویج فرهنگ به زوال رفته آزادی یواشکی در گیلان هستند.

متاسفانه تجمل گرایی و مد پرستی زنان گیلانی به همینجا ختم نمی شود و سالن های اپیلاسیون متعدد در خیابانهای شهر رشت به خصوص در گلسار، منظریه و اکثر محلهای کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت هستند و با بی شرمی تمام در سر درب خود قید اپیلاسیون کل بدن را ذکر می کنند.

 

 

عکس های برهنه ی زنان گیلانی -ندای گیلان