مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان گفت:انتخابات هیئت مدیره سرمایه‌گذاری سهام عدالت گیلان نیمه اردیبهشت‌ آغاز می‌شود.

به گزارش ندای گیلان،علیرضا نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال آزادسازی سهام عدالت تعدادی از صاحبان سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت آن انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گیلان عنوان داشت: این دسته از افراد با انتخاب اعضاء هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گیلان می‌توانند در آینده کاری این شرکت نقش داشته باشند.

وی افزود: سهام داران باید از طریق ثبت نام در سامانه سجام در مجمع عمومی که به شکل فوق‌العاده از ۱۵ اردیبهشت‌ماه تا ۱۵ خرداد‌ماه برگزار می‌شود شرکت کرده و آرای خود را نسبت به انتخاب داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گیلان اعلام کنند.

نوروزی گفت: در این بازه زمانی تعدادی از افراد که از لحاظ مدرک تحصیلی، تجربه و مهارت‌های لازم، واجد شرایط هستند می‌توانند تا ۲۸ فروردین ماه نسبت به ثبت نام در سامانه به عنوان داوطلب عضویت در هیئت مدیره شرکت کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان گیلان خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت نام در هیئت مدیره باید حداقل مدرک کارشناسی را داشته و مهارت‌هایی در حوزه‌های اقتصادی، مالی و فنی حرفه‌ای داشته باشند.