فرماندار تالش بر لزوم رعایت همه ابعاد مورد نظر مانند سلامت انتخابات و امانت‌داری تأکید کرد و افزود: مانند همیشه امیدواریم مردم شهرستان تالش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت  بالایی داشته باشند.

به گزارش ندای گیلان،سید عیسی مهدوی در گفت وگویی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان شکل گرفته‌، شور و شوق انتخاباتی در تالش را مناسب توصیف و اظهار کرد:  انتظار داریم باتوجه به برگزاری جلسات مستمر با اقشار مختلف مانند بازاریان، دانشجویان، اصحاب رسانه، بانوان و سایر اقشار بتوانیم انتخابات باشکوه و پرشوری را برگزار کنیم.

وی بر لزوم رعایت همه ابعاد مورد نظر مانند سلامت انتخابات و امانت‌داری تأکید کرد و افزود: مانند همیشه امیدواریم مردم شهرستان تالش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت  بالایی داشته باشند.

شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال دارای  یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند. در تالش ۲۵۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که ۱۵۹شعبه در مناطق روستایی و ۷۳ شعبه در مناطق شهری است و از این تعداد ۲۳۲ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۲۰ شعبه اخذ رای سیار آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.