سهیل حق شناس با اشاره به اینکه، ما تک تک عزیزانمان را دوست داریم و باید برای سلامتی آنها تلاش کنیم ،گفت :با توجه به رعایت نکات بهداشتی در این دوران ، امن ترین مکان برای ما منزل و امن ترین ورزش ورزشهای انفرادی است .

به گزارش ندای گیلان،سهیل حق شناس سرمربی تیم فوتبال سپید رود رشت و عضو کمیته داوطلبین هیات ورزشهای همگانی گیلان ، در گفتگو با روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی گیلان ضمن تبریک شب یلدا و آرزوی سلامتی برای مردم مطرح کرد:تمام تلاشهای بشر در زندگی برای رسیدن به نقطه آرامش است و این آرامش را افراد مختلف در زمینه های گوناگونی جستجو می‌کنند.

وی گفت برای مثال :یک نفر در موسیقی،یک نفر در کتاب خواندن و یه عده هم در ورزش و فعالیت جسمانی به دنبال آرامش روح و روان خود هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت افزود:همه اینها بخشی از نیازهای وجود انسان است اما آن چیزی که بتواند هم روح و هم جسممان را جلا دهد ، بی شک ورزش و پویایی است.

سهیل حق شناس در ادامه افزود :این نیاز باعث شده است تا امروزه همه به این باور برسند که ورزش بخش لاینفک زندگی انسانهاست.و ما هم خوشحالیم که بخش کوچکی از این دنیای پر شور و نشاط هستیم.

سرمربی تیم سپید رشت گفت :با توجه به شرایط خاصی که امروزه بر دنیا حاکم شده(پاندمی کرونا) استاندارهای زندگی کمی دستخوش تغییر شده اند که امیدوارم ملاکها و معیارهای ما برای سلامتی و نشاط عوض نشده باشند و تحرک جایش را به سستی و رخوت نداده باشد.

وی با بیان اینکه :هر چند لذت ورزش دسته جمعی بسیار بالاست تاکید کرد :اما یادمان باشد تمام تلاش ما برای رسیدن به سلامتی و آرامش بیشتر است بنابراین با توجه به رعایت نکات بهداشتی در این دوران ، امن ترین مکان برای ما منزل و امن ترین ورزش ورزشهای انفرادی است .

و همچنین حداقل ورزش کردن در مکانهای خلوت با رعایت کامل اصول بهداشتی نیز می‌تواند در ارتقا سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت باشد.

سهیل حق شناس با اشاره به اینکه، همانطور که مشخص است، ما تک تک عزیزانمان را دوست داریم و باید برای سلامتی آنها تلاش کنیم ، افزود : لذا در حال حاضر بهترین کار ورزش کردن در خانه و اماکن ایمن با رعایت پروتکل های بهداشتی است تا از انتقال ویروس به دیگران و عزیزانمان جلوگیری کنیم.

وی در خاتمه افزود :امیدوارم در این شب یلدا در کنار خانواده از با هم بودن لذت ببرید،و همچنین آرزو میکنم سال بعد در کنار همه عزیزانی باشید که امسال به دلیل شرایط کرونا نتوانستند این شب باستانی رادرکنار شما رو جشن بگیرند.

به قول حضرت حافظ که می‌فرمایند
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد/
وجود نازکت آزرده گزند مباد/
به امید دنیایی شاد و سالم برای همه هم استانی ها و ایران عزیز

  • نویسنده : نوشین میربلوک