در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان گیلان از ۳۸ عضو که حق رای دارند ۳۲ نفر حضور داشتند و در پایان الماسخاله با 22 رای برای بار دیگر به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان گیلان انتخاب شد

به گزارش ندای گیلان،انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان گیلان بعد از کش و قوس‌های فراوان و لغو چندین باره جلسه، صبح امروز در رشت برگزار و «قربانعلی الماسخاله» بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

در این جلسه که با غیبت «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال به بهانه حضور در ترکیه، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و نماینده وزارت ورزش برگزار شد، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، کاظمی مسئول امور شهرستان‌ها حضور داشتند.

قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، امیر فرحسینی و مازیار ناظمی کاندیداهای نهایی انتخابات ریاست هیئت فوتبال گیلان بودند که قبل از برگزاری انتخابات امیر فرحسینی با اعتراض به عدم حضور رئیس (مهدی تاج) و نائب رئیس(مریم بخشی) مجمع انصراف خود را از حضور در این انتخابات اعلام کرد.

لازم به ذکر است که در این رأی گیری اسماعیل شاد ۶ رأی، افشین ناظمی ۳ رأی کسب دند. در این میان الماسخاله به دلیل اعتراض نامزدها به حق رأی وی اعلام کرد که رأی سفید به صندوق می اندازد.

از ۳۸ عضو مجمع هیئت فوتبال استان گیلان که حق دارند در این جلسه ۳۲ نفر حضور داشتند و در پایان الماسخاله برای بار دیگر بر کرسی ریاست هیئت فوتبال استان گیلان تکیه زد.

در این جلسه هرکدام از کاندیدا به بیان برنامه‌های خود پرداختند اما امیر فرحسینی اعتراضاتی نسبت به عدم حضور رئیس و نایب رئیس این مجمع انجام داد و با بیان اینکه این عدم حضور توهین به حاضران و بی احترامی به فوتبال گیلان بوده است.

رئیس سازمان فوتبال کشور نیز در این جلسه با تأکید بر حفظ استقلال فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی، اظهار کرد: متاسفانه یکی از مهم ترین موارد و مشکلاتی که هیئت فوتبال گیلان با آن دست به گربیان بوده مشکلات مالی است.

حیدر بهاروند با بیان اینکه مسئولان استانی باید به هیئت فوتبال برای حل مشکلات کمک کنند، افزود: گیلان با توجه به ظرفیت‌های خود توانایی حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد اما نیازمند کمک همه به فوتبال این استان هستیم./مهر