کریم آقایی گفت: پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد تهران و برعکس به 34 سورتی در هفته افزایش یافت.

به گزارش ندای گیلان، غلامرضا کریم آقایی عصر امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر پرواز تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردار جنگل رشت راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: طی احتساب این پرواز با پروازهای تهران به رشت و برعکس تعداد پرواز‌های فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد تهران و برعکس به 34 سورتی در هفته افزایش یافت.

کریم‌آقایی با تاکید بر اینکه از 14 بهمن ماه 4 سورتی پرواز رفت و برگشت از تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردارجنگل رشت راه‌اندازی می‌شود گفت: همزمان با ایام دهه فجر تعداد پروازهای مسیر رشت به تهران و بالعکس به 34 سورتی در هفته می‌رسد.

وی از راه‌اندازی پرواز مستقیم قشم به رشت و برعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و با بیان اینکه این پرواز از 21 دی ماه راه‌اندازی شده است‌ افزود:  از 14 بهمن ماه مسیر تهران به رشت توسط این شرکت در فرودگاه رشت راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت تصریح کرد: اگر مدیران ارشد استان تسهیلاتی را به منظور تسریع در عملیات پرواز در فرودگاه رشت فراهم کنند مسیرهایی مانند رشت به بوشهر و برعکس در این فرودگاه راه اندازی می‌شود.

کریم‌آقایی با بیان اینکه هم اکنون 90 سورتی پرواز در هفته به مقاصد تهران، مشهد، بغداد، شیراز، عسلویه، تبریز، کیش، قشم، تبریز و اهواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار است تاکید کرد: تلاش است پروازهای بیشتری در فرودگاه رشت برقرار شود.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به اینکه این فرودگاه آمادگی حضور و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را به‌منظور افزایش درآمدهای غیرهوانوردی دارد تاکید کرد: این فرودگاه آماده جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف است.