مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان این که افزایش مراکز روزانه از سیاست های بهزیستی است، خاطرنشان کرد:فرهنگ سازی در رابطه با نگهداری سالمندان در مراکز روزانه بایستی گسترش یابد.

به گزارش ندای گیلان، مدیرکل بهزیستی گیلان از افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه سالمندان در رشت خبر داد و افزود:مرکز روزانه سالمندان با ساختمانی به مساحت 250 متر مربع با ظرفیت پذیرش 30 سالمند و برآورد هزینه حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و اشتغال زایی برای حدود 6 نفر از افراد مجرب و کار آزموده به بهره برداری رسید .

محمدرضا پارسی افزود:از جمله خدمات مرکز آموزشی و توانبخشی روزانه سالمندان ارائه خدمات پزشکی،توانبخشی، روانشناسی،پرستاری به همراه کلاسهای آموزش قرآن، یوگا، شعر، ادبیات و کاردستی است .

وی با بیان این که افزایش مراکز روزانه از سیاست های بهزیستی است،خاطرنشان کرد:فرهنگ سازی در رابطه با نگهداری سالمندان در مراکز روزانه بایستی گسترش یابد.

پارسی برگزاری جشن ها و مراسم مذهبی در اعیاد و مناسبت هادر جهت برقراری ارتباط بین نسل ها و شرایطی جهت توانمند سازی سالمندان به منظور ایجاد روحیه شاد و مفرح برای سالمندان از دیگر برنامه های این مرکز است.