منشوری از افتتاح 15 واحد مسکونی محرومین که با همت بسیج و کمیته امداد تالش ساخته شده است خبر داد و گفت: بسیج سازندگی ناحیه تالش در سال جاری، 80 واحد مسکونی ویژه محرومین ساخته است.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری در آئین افتتاح طرح حسینیه ثارالله و پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیای (ص) حویق در شهرستان تالش گفت: ساختمان جدید بهداری سپاه ناحیه تالش با 154مترمربع زیر بنا و یکهزار و 350 میلیون ریال اعتبار در دو طبقه برای ارایه خدمات پزشکی و دندانپزشکی ساخته شده است.

فرمانده سپاه تالش افزود: مراجعه عموم به این درمانگاه آزاد است و خدمات بهداشتی درمانی برای بسیجیان و خانواده‌های نیروهای مسلح با 30 درصد تخفیف و برای پاسداران، بازنشستگان، جانبازان و خانواده‌های جانبازان رایگان خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای ساخت حسینیه و پایگاه بسیج حوزه شیرآباد شهر حویق شهرستان تالش نیز با 159 مترمربع زیربنا در دو طبقه، 590 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین از افتتاح 15 واحد مسکونی محرومین که با همت بسیج و کمیته امداد تالش ساخته شده است خبر داد و گفت: بسیج سازندگی ناحیه تالش در سال جاری، 80 واحد مسکونی ویژه محرومین ساخته است.

منشوری بیان کرد: این واحدها به شکل خانه های کوچک در کمتر از سه ماه احداث و به خانواده های محروم و تحت پوشش تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی ناحیه تالش با اعزام گروه های جهادی به روستاها و مناطق محروم این شهرستان، خدماتی از قبیل تعمیر مدارس و مساجد، ساخت پل و خانه عالم، تکمیل خانه محرومان و تسهیلات مشاغل خانگی ارایه می کند.