سرپرست فرمانداری شفت از افتتاح ۳۵ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان در شفت خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از شفت، مهدی نقدی در جلسه ستاد هفته دولت که با حضور روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات میرزای شفتنی فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: امسال نیز همزمان با هفته دولت ۲ تا ۸ شهریور ماه پروژه هایی در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه در هفته دولت ۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح میگردد، افزود: امیدآفرینی، حفظ آرامش روانی و درک واقع بینانه برای مردم و تبیین وضعیت کشور در شرایط امروزی از انتظاراتی است که مدیران همواره به ویژه در هفته دولت باید مد نظر داشته باشند.

نقدی با تاکید بر اینکه در هفته دولت ۵۵ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان بابت پروژه های عمرانی، صنعتی و خدماتی نیز افتتاح و به بهره برداری میشود اضافه کرد: این برنامه‌ها در راستای امیدآفرینی در بین مردم جامعه اجرایی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شفت حضور و شرکت مدیران در برنامه‌های هفته دولت را ضروری دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه‌هایی همچون غبار روبی مزار شهدا، میز خدمت و افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی و … برگزار خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم بحث مسکن و اشتغال است، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه باید پای کار باشند و انتظار داریم که همه دستگاه‌ها کمک کنند و مدیران شخصا پیگیر این‌ موارد باشند.