مدیردرمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: پروژه درمانگاه آستانه اشرفیه با زیر بنای سه هزار و ۷۸۱ متر مربع در حال ساخت است که پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش ندای گیلان،محمدحسین شهدی نژاد در گفتگویی اظهار کرد: در حال حاضر تنها مرکز درمانی تأمین اجتماعی در استان گیلان، بیمارستان رسول اکرم (ص) بوده که با توجه به گردشگر پذیر بودن استان و حجم بالای بیماران، جوابگوی نیاز استان نیست.

وی افزود: در همین راستا احداث و بهره برداری از درمانگاه آستانه اشرفیه و مرکز درمانی لنگرود نیز در برنامه است که با افتتاح این دو مرکز می توان بخش زیادی از نیاز استان به ویژه در شرق را مرتفع کرد.

مدیردرمان تأمین اجتماعی گیلان ادامه داد: پروژه درمانگاه آستانه اشرفیه با زیر بنای سه هزار و ۷۸۱ متر مربع در حال ساخت است که پیش بینی می شود در سال جاری به بهره برداری برسد.

شهدی نژاد همچنین از احداث مرکز درمانی در شهرستان لنگرود نیز خبر داد و گفت:  زمینی به مساحت دو هکتار توسط خیران شهرستان لنگرود به سازمان اهدا شده که این طرح هم اکنون در مرحله اخذ پروانه و تعیین پیمانکار برای اجرا است.

وی اعلام کرد: هزینه ساخت بیمارستان لنگرود بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مدیردرمان تأمین اجتماعی گیلان همچنین از نصب و راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه ام. آر. آی استان در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبرداد و تصریح کرد: این دستگاه و سایر تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال خریداری شده که تا پایان سال جاری در این مرکز درمانی نصب می شود.

 

مهر