جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان گفت:چهار گروه مشاغلی که می‌توانستند در وضعیت‌های مختلف فعالیت کنند برای این دو روز فارغ از وضعیت شهرها از نظر کرونا بجز گروه اول مشاغل فعالیت سایر گروه‌ها از ساعت ۱۶ عصر به بعد تعطیل خواهد بود.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد  با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی برای امروز و فردا در استان گیلان، اظهار کرد: این محدودیت‌های ترددی بدون توجه به وضعیت زرد، نارنجی و قرمز شهرها از نظر کرونا اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا برای امروز و فردا محدودیت‌هایی ترددی از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد اعمال خواهد شد، افزود: این محدودیت‌های برای تردد خودورهای شخصی در سطح شهرها اعمال می‌شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان در ادامه به چگونگی اعمال محدودیت‌های در زمینه فعالیت اصناف نیز اشاره کرد و گفت: چهار گروه مشاغلی که می‌توانستند در وضعیت‌های مختلف فعالیت کنند برای این دو روز فارغ از وضعیت شهرها از نظر کرونا بجز گروه اول مشاغل فعالیت سایر گروه‌ها از ساعت ۱۸ عصر به بعد تعطیل خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت و رعایت شهروندان و اصناف در اجرای این محدودیت‌ها، اضافه کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ۵۲ درصد مبتلایان به کرونا مربوط به دورهمی ها و جمع‌های خانوادگی است.

قاسم نژاد با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و احتمال برگزاری دورهمی های خانوادگی از شهروندان خواست برای قطع زنجیره کرونا و کمک به کادر درمان و پرستاران از برگزاری و حضور در دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.