ندای تالش/ معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری تالش با تصریح بر اینکه در سطح این شهر اطلاع رسانی مراسم ها و جشن ها خیلی کم رنگ شده است تاکید کرد:مسولین می بایست با نصب بیلبورد و بنر مردم را از برگزاری جشن ها و مراسم هایی که در شهرستان برگزار می شود مطلع کنند.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از تالش، جلسه ی هماهنگی  هفته ولایت، هفته دفاع مقدس و  شروع مدارس با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سید جلال سید محمدی  در ابتدای این جلسه با  تبریک عید سعید قربان به عموم مردم ومسولین،با بیان اینکه هفته ولایت  را پیش رو داریم  بیان داشت: این هفته در تحکیم پیوند دینی بین مسلمانان می تواند مسمر به ثمر باشد.

وی خواستار برگزاری باشکوه  دعای عرفه  در شهرستان تالش شد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری اعیاد قربان و غدیر و جشن های این هفته  باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا مردم نیز بتوانند استفاده های لازم ازاین مراسم و جشن ها ببرند.

معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری تالش با تصریح بر اینکه در سطح این شهر اطلاع رسانی مراسم ها و جشن ها خیلی کم رنگ شده است  تاکید کرد:مسولین می بایست با نصب بیلبورد و بنر مردم را از برگزاری جشن ها و مراسم هایی که در شهرستان برگزار می شود مطلع کنند.

وی گفت:جشن بزرگ عید غدیر به همت شهرداری شهرداری تالش در میدان اصلی این شهر  برگزار می شود.

سید محمدی در ادامه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم یادآور شد:این هفته یادآور  8سال ایثار،اسقامت وپایمردی دلیرمردان ایران اسلامی درجنگ تحمیلی  است.

وی با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه، چه آنهایی که جنگیدند و چه آن هایی که حضور نداشتند است ،خاطرنشان کرد: ما باید این هفته هارا گرامی وپاس بداریم  زیرا بنیان های نظام مابر روی ارزش های دفاع مقدس  و  ایثارگری و مقاومت بنا شده است.

سید محمدی با ماندگار دانستن ارزش های دفاع مقدس بیان داشت:امروز ما موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون ایثار و از خودگذشتگی کسانی هستیم که با دستان خالی و قلبی پاک از عشق و اعتقاد به خدا دراین راه قدم گذاشتند.

معاون سیاسی فرمانداری تالش در پایان گفت: به مناسبت هفته ی دفاع مقدس برنامه ها ی زیادی تدارک دیده شده است که با همکاری همه ی نهاد ها و مسئولین در این شهرستان برگزار خواهد شد.