مدیر امور آبفای تالش از اجرای پروژه های اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب این شهرستان از محل درآمد تبصره 3 با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،سید محمدتقی اصلح نژاد از اجرای پروژه های اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب این شهرستان از محل درآمد تبصره 3 با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال خبر داد.

مدیر امور آبفای تالش با اشاره به اجرایی شدن تبصره 3 از خردادماه سال  1395 در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه درآمد حاصل از تبصره 3 برای توسعه طرحهای فاضلاب و بازسازی شبکه استفاده خواهد شد مبلغ چهار میلیارد و 367 میلیون و 453 هزار ریال طی سالجاری در پروژه های مذکور هزینه شد.

وی اصلاح شبکه خیابان شهید افرازی به دلیل فرسوده بودن شبکه و جلوگیری از هدر رفت آب را از اهم این پروژه ها عنوان کرد و افزود: طول اجرای پروژه 1240 متر به همراه بازسازی 100 فقره انشعاب است.

اصلح نژاد همچنین تکمیل شبکه فاضلاب در خیابان جمهوری اسلامی به طول 60 متر و اصلاح و توسعه شبکه تقاطع فجر تا تقاطع کشاورز و خیابان شهید مهر قربانی به دلیل تامین فشار متعارف مشترکین به طول 1150 متر را از دیگر پروژه های اجرا شده از محل درآمد تبصره 3 عنوان کرد.