گفتمان اصلاحات و امید به دکتر جمالی ها نیاز دارد تا میثاق ملیمان را تحقق ببندیم و امید است با حمایت مردم رودبار این مسیر بخوبی طی شود

به گزارش ندای گیلان از رودبار، محمدرضا عارف در گردهمایی حامیان لیست امید در سینما زیتون رودبار گفت: در انتخابات سال ۹۲ پیام مردم عزیز کشورمان و گیلانی های غیور «تغییر» بود و این تغییر در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ، تغییر در سیستم قوه مجریه بوده است.

وی افزود: گام اول تغییر در قوه مجریه بود که مردم با انتخابشان این گام را بخوبی برداشتند و دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات باقیمانده از دولت گذشته محکم و مصمم به پیش می رود.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : گام دوم تغییر در قوه مقننه بود و نگاه مردم به تشکیل محلسی همسو با دولت و همراه با مردم ،مجلسی که دغدغه اصلیش مطالبات مردم باشد.

وی در زمان فعلی مطالبات مردمی را در وهله اول معیشت و رونق اقتصادی و کاهش تورم دانست و افزود مبارزه با آسیب های اجتماعی و مشکلات اجتماعی ریشه در فقر دارد و خوشحالیم که مردم با این نگاه شعار آرامش ، امید و رونق اقتصادی را انتخاب کردند.

عارف تصریح کرد : باید به آینده امیدوار بود آینده ای همراه با نشاط و پیشرفت و خوشحال هستیم که در برنامه ی اقتصادی  این دولت اولین اولویت اقتصاد مقاومتی را برنامه ریزی کردیم اقدام و عملی را که با همکاری مجلس تحقق پیدا می کند.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس ادامه داد : باید مجلس همراه و همگام با مردم و دولت باشد و باید از حق نظارت خودش در پیشرفت امور استفاده کند و این مسیری است که ما ترسیم کرده ایم و برای آن برنامه ریزی نموده ایم .

وی با اشاره به اینکه مردم در ۷ اسفند در پاسخ به مسیر امید اثبات کردند که این مسیر را قبول دارند افزود: مسیر امید مسیر بسیار مهمی است و می توانیم در اکثر شهرهای کشور حماسه ای که در ۷ اسفند مردم شکل دادند را بیافرینیم چرا که این مسیر گفتمان اصلاحات و فرزندان امام است و اگر فقط پاسخ مردم تهران را مردم دنبال کنند عظمت و این تکلیف بزرگی را که به دوششان گذاشته بود را با تمام توان با هدایت رهبر انقلاب و با اتکای به خداوند به موفقیت برسانیم

عارف اظهار کرد: تک تک رای های مردم برایمان ارزشمند است و همه باید سر صندوقهای رای حاضر باشند تا جمالی با پشتوانه های مردمی به نتیجه برسد و دغدغه های مردم خوب رودبار را با همکاری مجمع استانی و مجلس شورای اسلامی پیگیری کند.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این دوره در مجلس از حضور متعهد ترین ، دلسوزترین مردان و جوانان این سرزمین در مسیر و گفتمان اصلاحات و ائتلاف امید با وسواس فراوان انتخاب و موفق شدند افزود :این افراد کسانی هستند که بعنوان نخبگان برجسته دردآشنا و با دغدغه برای پیشرفت و تعالی کشور قدم بر می دارند.

وی تصریح کرد گفتمان اصلاحات و امید به دکتر جمالی ها نیاز دارد تا میثاق ملیمان را تحقق ببندیم و امید است با حمایت مردم رودبار این مسیر بخوبی طی شود و دکتر جمالی در ۱۰ اردیبهشت بعنوان نماینده این شهرستان به توسعه و اعتلاء این شهرستان کمک نماید.