سراوانی گفت:ما تا به امروز بارها نامه‌نگاری کردیم و شکواییه نوشته و اعتراض باشگاه را به‌صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم

به گزارش  ندای گیلان، علی احمدی سراوانی ظهر امروز در حاشیه تمرین داماش در ورزشگاه عضدی رشت درباره وضعیت داوری بازی‌های داماش، اظهار داشت: ما تا به امروز بارها نامه‌نگاری کردیم و شکواییه نوشته و اعتراض باشگاه را به‌صورت کتبی به فدراسیون اعلام کردیم  و در رسانه‌ها نیز بارها مصاحبه‌های تند و تیزی علیه کمیته داوران و همچنین فدراسیون به‌دلیل بی‌عدالتی داورانشان انجام دادیم ولی گویا گوش فدراسیون بدهکار حرف‌های ما نیست.

مدیررسانه‌ای داماش درباره بازی‌های مورد نظر داماش از لحاظ اشتباه داوری، گفت: پس از بازی با گیتی پسند اصفهان نسبت به داوری جنجال برانگیز و غیرمنصفانه داور شکواییه‌ای تنظیم کردیم؛ در بازی برابر مس کرمان در رشت، شهرداری اردبیل در اردبیل، خونه به خونه در رشت، نساجی در قائمشهر داوری‌ها با اشتباهات فراوانی همراه بود که در نتیجه بازی‌ها تأثیرگذار هستند.

احمدی سراوانی درباره نتیجه بخش بودن اعتراضات افزود: اعتراضات و شکواییه‌های ما حتی موجب شد که هیئت فوتبال استان نیز طی نامه‌ای درباره وضعیت داوری‌ها به فدراسیون فوتبال هشدار دهد و از نوع قضاوت داوران برای تیم‌های گیلانی انتقاد کنند.

 مدیر رسانه‌ای داماش با اشاره به اینکه اما انگار نامه نگاری‌ها و شکواییه‌های ما هیچ تأثیری نداشت و اشتباهات داوری در مسابقات داماش گیلان هفته به هفته تکرار و معنادار شد، افزود: ما اعتراضمان را سفت و سخت‌تر ادامه می‌دهیم.

وی گفت: تا به امروز روابط عمومی و قائم مقام باشگاه بارها نسبت به تضییع حق داماش اعتراض کرده‌ایم و جهانپور در مصاحبه‌های متعدد از وضعیت داوری‌ها گله مند بودند اما همانطور که پیشتر گفتم کسی فریاد ما را نمی‌شنود و ما فیلم این بازی را نیز ارسال می‌کنیم.

احمدی سراوانی تصریح کرد: داوری‌ها در بازی‌های دو سال پیش که موجبات سقوط داماش از لیگ برتر را فراهم کرد نیز به همین منوال بود و تکرار دوباره آنها را دیگر نمی‌توان اشتباه نامید و اشتباهات سریالی داوری بر علیه داماش شائبه برانگیز است.

مدیررسانه‌ای داماش درباره کمک گرفتن از عابدینی بیان کرد: وقتی گوش شنوایی وجود نداشته باشد و فریاد ما به جایی نمی‌رسد اما مطمئناً آقای عابدینی از اعتراضات و شکواییه‌های ما باخبر هستند./تسنیم