معاون فرماندار رضوانشر از جامعه فرهنگی، اولیاء و مربیان و دانش آموزان و مردم شریف شهرستان خواست نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir اقدام و همکاری لازم را با مأموران سرشمای داشته باشند.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی آئین زنگ مهر و مقاومت با حضور ابراهیم چراغی معاون فرماندار رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه بخش پره سر،و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی،فرهنگیان ،اولیاء و مربیان و دانش آموزان بخش پره سر در مدرسه ابتدائی قدس پره سر نواخته شد.

معاون فرماندار رضوانشهر در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور و همچنین هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

 ابراهیم چراغی افزود: بار دیگر فصل روشن مهر از راه رسید و صحیفه نورانی معرفت با سر انگشت تکاپو ورق میث خورد و دروازهای آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشاید.

وی اظهار نمود: همانگونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، ماه مهر یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

معاون فرماندار خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان گفت: با امید به اینکه با اکثر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردید و با پیوند علم و ایمان قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نمائید و با گامهای مصمم و استوار ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

وی همچنین به سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 که هشتمین سرشماری کشور خواهد بود اشاره نمود و افزود:  این سرشماری برای اولین بار به شیوه نوین الکترونیکی اجرا خواهد شد که در این خصوص نقش معلمان و دانش آموزان و اولیاء در ثبت اطلاعات خانوار خود مهم می باشد و معاون

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه بخش پره سر در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس بیاناتی پیرامون شخصیت شهید چمران داشته و بر تعلیم و تربیت دانش آموزان توسط فرهنگیان اولیاء و مربیان و همچنین فرهنگ استفاده درست از وسایل ارتباطی و فضای مجازی تأکید نمود.

در ادامه علیپور معاون ایمنی،فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در این مراسم با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به سه نکته دانستن،توانستن و خواستن اشاره نمود و افزود: اولین وظیفه شما دانش آموزان علم آموختن است و همچنین در کنار علم یک مهارت را نیز در کنار خانواده یاد بگیرید تا انشاالله بتوانید برای آینده کشور ما موفقیت کسب کنید.

در پایان از طرف  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به کلیه دانش آموزان مدرسه کیف و دفتر مزین به پیام های ایمنی و شبرنگ که دانش آموز ایمن از مدرسه به خانه و از خانه به مدرسه تردد کنند اهداء شد.