محمود دشت بزرگ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با امید نبی‌زاده مدیر کل دیوان محاسبات گیلان دیدار و در خصوص موضوعات مشترک، تبادل نظر انجام دادند.

به گزارش ندای گیلان از رشت، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ضمن ابراز خوشنودی از توفیق اولین دیدار با مدیر کل دیوان محاسبات گیلان، ماموریت های مهم و تاثیرگذار شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان برای تامین برق مطمئن و پایدار برای اقشار مختلف مردم را تبیین کرد.

رئیس هیات مدیره برق منطقه ای گیلان خاطر نشان نمود که رعایت قوانین و مقررات ، فصل الخطاب مجموعه اقدامات شرکت خواهد بود و در این راستا راهنمایی و مساعدت دیوان محاسبات استان را خواستار شد.

امید نبی‌زاده مدیر کل دیوان محاسبات گیلان در این دیدار، ضمن تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه گیلان، با بیان دیدگاههای دیوان محاسبات کشور و استان در تعامل با دستگاههای اجرایی و همچنین برق منطقه ای گیلان، تداوم قانون مداری، رعایت مقررات موضوعه، علی الخصوص تبصره های بودجه و … را همچون گذشته خواستار شد.

گفتنی است این دیدار در دیوان محاسبات برگزار شد و نوربخش، معاون مالی و پشتیبانی، روانگرد، معاون منابع انسانی و انصاری، مدیر مالی و ذیحسابی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، مدیرعامل برق گیلان را همراهی کردند.