سرپرست دیوان محاسبات گیلان از پروژه های در دست احداث شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، به منظور اطلاع از نحوه هزینه کرد مبالغ انتشار اوراق مالی اسلامی( بند ط از تبصره ۵ قانون بودجه سالهای  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ توسط برق گیلان به نیابت از کلیه شرکت های برق منطقه ای سراسر کشور) و اختصاص نقدینگی سهم برق گیلان ، مربوط به طرح تملک دارائیهای سرمایه ای و بازدید از حین و انتهای هزینه ،  امید نبی زاده سرپرست اداره کل دیوان محاسبات گیلان و هیات همراه و معاونت های طرح و توسعه و مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه ای گیلان از چند پروژه در دست احداث شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید نمودند.

امید نبی زاده، سرپرست دیوان محاسبات گیلان در این برنامه، ضمن بازدید از تجهیزات موجود در انبار مرکزی شرکت برق منطقه ای گیلان، از پروژه خط تغذیه کننده پست های جنوب رشت و سلیمانداراب و روند اجرایی پست در دست احداث غرب رشت، به عنوان یکی از مهم ترین پروزه های زیربنایی استان گیلان دیدن کرد.

پروژه پست ۲۳۰٫۶۳٫۲۰ کیلوولت غرب رشت بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه ای گیلان از نظر میزان سرمایه گذاری است. این پروژه با هدف تعدیل بار پست های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان و برطرف کردن عمده مشکلات شهرستان رشت با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در حال احداث می باشد.