ماجرای تذکر لاهوتی به رئیس مجلس چه بود؟ نامه ای که هم به رهنما خورد و هم الماسخاله !

نداي گيلان:

ماجرای تذکر لاهوتی به رئیس مجلس چه بود؟

مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی دیروز (یکشنبه ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: در خلال مذاکرات هسته‌ای بحث دوفوریتی مطرح شد و شما مدیریت کردید و در قالب اصل ۱۲۵ قانون اساسی به دولت اجازه دادید که مذاکرات براساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی دنبال شود که یکی از بندهای آن بر لغو تحریم‌ها تاکید داشت که بعد از اتمام مذاکرات به مجلس گزارش ارائه شود و دولت نیز همین کار را انجام داد.

گفتنی است دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد صحبت کردن دو موافق و دو مخالف دیگر را درخصوص طرح‌ یک‌فوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام به مدت ۱۵ دقیقه به رأی گذاشت که نمایندگان با ۱۴۶ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۵ نماینده حاضر در صحن با این پیشنهاد موافقت کردند.

نامه ای که هم به رهنما زد و هم الماسخاله !

در پی مصاحبه اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص ضرورت حمایت از داماش گیلان و وجود برخی طرف های متقاضی برای اسپانسری یا در اختیار گیری تیم داماش،امیر عابدینی به عنوان نماینده سهامداران باشگاه طی نامه ای به الماسخاله از وی خواست با اختیارات موضوع را پیگیری کند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب اقای الماسخاله
ریاست محترم هیئت فوتبال استان گیلان
با سلام

محترما همانگونه که حضرتعالی نیز مستحضرید،مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان گیلان در مصاحبه اخیر خود اعلام نموده آمادگی کامل دارند برای حمایت از تیم داماش به طرق مختلف مانند گرفتن اسپانسر یا مدیریت تامه یا فروش به نحو مقتضی اقدام نمایند. ضمن تشکر از ایشان صاحبان سهام این اختیار را  به اینجانب دادند تا تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ گردد. از آنجایی که به حسن نیت حضرتعالی در امر خدمت به فوتبال استان کاملا اعتقاد دارم و هم چنین مصاحبه آقای مدیرکل محترم را دلسوزانه تلقی نموده ام،به حضرتعالی اختیار داده می شود تا با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی به هر طریق ممکن از تیم فوتبال داماش گیلان حفاظت و مدیریت نمائید. بدیهی است باشگاه پاسخگوی دیون معوق قانونی خود می باشد.

با تشکر
حسن عابدینی
نماینده سهامداران