روزهای گذشته تصویری از بنر نصب شده روی در یکی از مغازه های ترکیه منتشر شد که خشم کاربران ایرانی را به همراه داشت. روی این بنر نوشته شده: «ورود افراد سوری، ایرانی و افغان به داخل ممنوع است. در غیر این صورت لگد خواهند خورد.»
به گزارش ندای گیلان،در حالی که بورس این روزها بدون رئیس است اما رشد شاخص ها از سبز بودن بازار بورس خبر می دهد. روز گذشته کاربران زیادی با بازنشر تصویر رشد شاخص بورس به این اتفاق واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «همه جای دنیا اگه این اتفاقات می افتاد تا اومدن رئیس بعدی بورس ریزشی می شد ولی توی کشور ما همه چی برعکسه.» کاربر دیگری نوشت: «خواهشا بذارید یه مدتی بورس بدون رئیس باشه تا ضرر هامون جبران شه و به سرمایه اولیه برسیم بعد رئیس انتخاب کنید.» کاربری هم نوشت: «با این وضعیتی که الان بورس پیدا کرده به نظرم بقیه روسا هم استعفا بدن کلا مشکلات حل میشه.»
ورود ایرانی ممنوع!

در حالی که بسیاری از هموطنان ما پول های شان را برای خرید خانه در ترکیه به این کشور می برند در روزهای گذشته تصویری از بنر نصب شده روی در یکی از مغازه های ترکیه منتشر شد که خشم کاربران ایرانی را به همراه داشت. روی این بنر نوشته شده: «ورود افراد سوری، ایرانی و افغان به داخل ممنوع است. در غیر این صورت لگد خواهند خورد.» کاربران زیادی به این تصویر واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «چقدر باید آدم حقیر باشه بره توی همچین کشوری که این جوری بهمون توهین می کنه سرمایه گذاری کنه و خونه بخره.» کاربر دیگری نوشت: «وقتی دیپلماسی خارجی ما بی خاصیت میشه نتیجه غیر از این نمیشه.» کاربری هم نوشت: «به نظرم با تحریم ترکیه توسط خود ما مردم میشه بهترین درس رو به این کشور و این توهین داد.»

 

 

درد دلی که باعث سرقت جهیزیه شد!

فیلمی در شبکه های اجتماعی از یک سرقت دست به دست شد که شاید دیدنش هیچ ارزشی نداشته باشد اما داستان پشت آن بسیار پر اهمیت است که واکنش های زیادی را به همراه داشته. در شرح این ویدئو که کاربری آن را برای بازنشر در اختیار کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی قرار داده آمده است: «این ویدئو توسط دوربین منزل خودمون ضبط شده. خانمی که از منزلشون سرقت شد، به زن همسایشون گفته بود که برای دخترم خواستگار اومده و ما براش جهیزیه خریدیم. وسایل رو جا نداشتیم گذاشتیم داخل پارکینگ! از قرار معلوم؛ داماد همسایه این مکالمه رو شنیده و دو نفر از دوستانش رو فرستاده اومدن سرقت.» کاربری نوشت: «لطفا مسائل زندگیتون رو با دیگران به اشتراک نذارید.» کاربر دیگری نوشت: «چقدر بده که  دیگه آدم نمی تونه با همسایه اش هم که از فامیل به آدم نزدیک تره درد دل کنه.»

آرزوهای دختر زباله گرد!

ویدئویی از یک دختر جوان ۲۵ ساله که برای تامین مخارج زندگی سه برادر و سه خواهرش و همچنین برای این که پول داروهای پدرش را در ‌آورد زباله گردی می کند بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.او در بخشی از این ویدئو می گوید معتاد نیست و آرزویش این است که روزی صاحب یک مغازه شود. کاربران زیادی به این ویدئو واکنش نشان دادند. کاربر دیگری نوشت: «این که جامعه این قدر اختلاف طبقاتی داره که یکی توی برج زندگی می کنه و یکی توی زباله ها به دنبال کسب روزیه نشون میده یه جای کار داره لنگ می زنه.» کار بری هم نوشت :« واقعا شرح زندگی این دختر  تلخه اما نمی دونم  فیلم بردار تعهد داشته که وقتی با این دختر مصاحبه می کنه صندوق صدقات هم پشت سرش باشه یانه؟ امیدوارم عمدی نباشه. »

خراسان