فرماندار تالش: امیدواریم با حضور امام جمعه حویق شاهد استقبال گسترده مردم علاقه‌مند این بخش در نمازهای جمعه باشیم

امام جمعه تالش ‌در ‌دیدار‌ فرماندار تالش به معرفی نخستین امام جمعه بخش حویق اشاره کرد‌ و با بیان اینکه پس از مدت‌ها آرزوی مردم حویق برآورده شد، افزود: اقامه نماز جمعه بسیار حائز اهمیت است و برکات زیادی دارد که یکی از آن خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام حسین انصاری با اشاره به اینکه مسایل روز سیاسی و اجتماعی در نماز جمعه به اطلاع مردم می‌رسد، تصریح کرد: نماز جمعه بهترین یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) و ثمره خون شهدا به ویژه شهدای محراب است.

وی با بیان اینکه فردا نخستین امام جمعه حویق معرفی می‌شود، تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نخستین نماز جمعه بخش حویق با «حجت‌الاسلام سید محمدتقی غضنفری» اقامه می‌شود.

امام جمعه تالش حضور جوانان این شهر در نماز جمعه را مثال‌زدنی خواند و گفت: عشق به نظام و انقلاب، ولایت و رهبری موجب حضور جوانان در نماز جمعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: خطیب نماز جمعه باید وظایف تمام مردم را در برابر جامعه، ولایت فقیه و خطراتی که از طرف دشمنان ایجاد می‌شود، گوشزد کند.

فرماندار تالش نیز در دیدار مذکور با تبریک معرفی نخستین نماز حویق اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برکات زیادی به همراه داشت که اقامه نماز جمعه یکی از آن است.

علی فتح‌اللهی با بیان اینکه حویق یکی از شهرهای مهم تالش است، افزود: وسعت منطقه حویق و فاصله آن با مرکز شهرستان موجب شده تا نیاز مردم این بخش در اقامه نماز جمعه برطرف شود.

وی گفت: برای نخستین بار نماز جمعه در حویق اقامه می‌شود و مردم از طریق امام جمعه با مسایل روز جامعه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، اعتقادی، سیاسی و… آشنا می‌شوند.

فرماندار تالش وحدت منطقه حویق بین شیعه و سنی را مثال‌زدنی خواند و تصریح کرد: امیدواریم با حضور امام جمعه حویق شاهد استقبال گسترده مردم علاقه‌مند این بخش در نمازهای جمعه باشیم.