رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: برف و یخبندان هم اکنون تمامی محور های کوهستانی این شهرستان را فرا گرفته و ارتفاع برف از ۶۰ سانتی متر عبور کرده است.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،یونس هوشمندپور درگفتگویی بیان کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در تمامی محور های کوهستانی و بارن در مناطق جلگه ای رضوانشهر و پره سر هستیم و ارتفاع برف در محور های کوهستانی پونل به خلخال و پونل به امام زاده سید صالح بیش ۶۰ سانتی متر است.

وی از تمامی رانندگان عزیز و مسافران خواست ضمن پرهیز از تردد های غیرضرور در صورت امکان تجهیزات کامل همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر متذکرشد: برابر اعلام سازمان هواشناسی و با توجه به بارش شدید برف و احتمال کولاک و سقوط بهمن و یخبندان در ارتفاعات این شهرستان، از امروز تا پایان هفته از تردد در این محورها پرهیز کنند تا نیرو های راهداری بتوانند در اسرع وقت عملیات برفروبی  را انجام دهند.

وی با اشاره به محور های تحت تأثیربرف و سرما گفت: پونل به خلخال و روستاهای تابعه، رضوانشهر به بیاچال و آقا سید صالح  و روستاهای تابعه هم اکنون تحت تأثیر این وضعیت می باشند وتردد ضرور در محورهای کوهستانی شهرستان الزاماً با زنجیر چرخ خواهد بود و رانندگان عزیز می بایست به تجهیزات زمستانه مجهز باشند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا، در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.