مهدوی گفت :در دولت یازدهم با وجود محدودیت ها و فشار های اقتصادی متعدد، تنها در شهرستان تالش۹۲۵ پروژه به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان،سید عیسی مهدوی ضمن اشاره به تاریخچه  هفته دولت و شهادت دولتمردان رجایی و باهنر افزود: ویژگی هایی همچون خدمت صادقانه، ساده زیستی، عدم فخر فروشی، تواضع و مردمی بودن،میل به خدمتگذاری پاک و بی ریا به مردم از ویژگی های شخصی شهیدان رجایی و باهنر بود که بدلیل دارا بودن چنین ویژگی هایی،باوجود اینکه مدت کوتاهی در مصدر حکومت بودند،اما این مدیریت اسلامی ایشان از چشم دشمنان هم دور نبود و منجرب شهادتشان شد و این شهادت الگویی  بود برای تمامی خادمین دولت تا همه ساله با یاداوری خدمات شهدای راه دولت،محکمتر و با صلابت تر و با تکیه بر آرمان های نظام جمهوری اسلامی مصمم تر در راستای خدمت به مردم گام های مثبتی بردارند.

مهدوی با تاکید بر اینکه انتخاب مجدد دکتر روحانی نشانگر اعتماد مردم به مسیر دولت است گفت:دولت تدبیر و امید در دوره ی گذشته در شرایطی شروع بکار کرد که ما از لحاظ موقعیت بین الملی، شرایط اقتصاد داخلی و امنیت خارجی و حتی منطقه ای تحت فشار بوده و موجی از رفتار های ایران هراسی را در منطقه و جهان شاهد بودیم اما بلطف تدبیر دولت و مشارکت همگانی مردم توانستیم از بسیاری از مسایل سخت براحتی عبور کنیم

فرماندار تالش با بیان اینکه  نقش مردم در پیشبرد اهداف نظام غیرقابل انکار می باشد گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مردم همواره در همه  صحنه ها مشارکت فعال داشتند و تکیه نظام جمهوری اسلامی به مردم تکیه ای واقعی و غیرقابل انکار است.

مهندس مهدوی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه  مدیران دستگاه های دولتی و تبریک هفته دولت به آنها افزود:بدون مشارکت و حمایت مردم در نظام مردم سالاری دینی،حتی یک پل کوچک هم ساخته نخواهد شد چرا که مردم همواره ولی نعمتان ما بوده و خواهند بود‌.

فرماندار تالش بطور اجماعی و خلاصه وار اهم فعالیت های موفق دولت در شهرستان را به اطلاع عموم مردم رساند و در رابطه با وضعیت شهرک چوب اسالم گفت:از آنجایی که پرداخت مطالبات معوقه کارگران در اولویت برنامه های ما بود،از طریق رایزنی هایی که با وزارت اقتصاد و رییس سازمان برنامه بودجه کشور و همچنین شستا داشتیم،خوشبختانه این مطالبات در حال پرداخت است و بزودی با تامین اعتبارات و تخصیص بودجه مناسب شاهد ادامه فعالیت مجدد این بخش صنعتی نیز خواهیم بود.

مقام عالی شهرستان شهرک ماهیان خاویاری و شهرک پالت سازی را از  پروژه های اشتغال زا دانست و متذکر شد تنها در فاز اول شهرک ماهیان خاویاری برای ۲۰۰نفر و در فاز بعدی برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد و به همین تعداد نیز نیروی کار در شهرک پالت سازی مشغول بکار خواهند شد و به این ترتیب به امیدخدا بخش اعظمی از مشکل اشتغال شهرستان بهبود خواهد یافت.

مهندس مهدوی به طرح های اشتغالپرور روستایی و عشایری همچون آبزی پروری،حمایت از صنایع دستی،اشتغال های خانگی و ..نیز اشاره کرد و قول به ثمر رسیدن این طرح ها با توجه به ظرفیت های موجود را به مردم داد.

این مقام مسوول  به  پروژه های عمرانی شهرستان هم اشاره و خاطرنشان کرد:در دوره ی یازدهم با وجود محدودیت ها و فشار های اقتصادی متعدد، تنها در شهرستان تالش۹۲۵ پروژه به بهره برداری رسید که جای تقدیر و شکرگذاری دارد.

وی ضمن اشاره به برخورداری ۹۸/۵درصدی شهرستان از نعمت گاز در هفته ی دولت جاری گفت:در هفته ی دولت امسال نیز تعداد ۹۴پروژه با اعتباری معادل ۳۴/۶میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.